Handel China krimpt

Okay danny dat is misschien dan wel waar maar dan worden de kosten per jaar bij wijze van spreken enkele tientjes goedkoper, het feit blijft wel dat het pand en de bunkercomplexen nu eenmaal geld kosten, ook al zijn ze afbetaald, er zal ten aller tijden kosten voor onderhoud etc aan blijven zitten toch ?

Dat vraag ik mij dus af. Als die vele onzinnige eisen geschrapt zijn, wat zou dan de noodzaak van onderhoud nog zijn? Dan komen die kosten volgens mij ook te vervallen. Op het moment dat het zover is, dan houd je alleen je betonnen casco over en sta je er hetzelfde voor de de supermarkt in Duitsland.

Dan hoeven de veiligheidsdiensten alleen nog toe te zien op veilig vervoer en op te treden bij extreme misstanden. Dan zou handhaving denk ik ook makkelijker worden en dat zou ook kostenbesparend werken. Kwestie van straffen omhoog gooien voor extreem wangedrag.

Ahh kom op danny nu weer even realitsch kijken aub, alles en elk pand heeft onderhoud nodig en minimaal de controle er van, voorbeelden : betonrot, lekkage, grondwaterpeil waardoor vochtprobleem etc etc

Ahh kom op danny nu weer even realitsch kijken aub, alles en elk pand heeft onderhoud nodig en minimaal de controle er van, voorbeelden : betonrot, lekkage, grondwaterpeil waardoor vochtprobleem etc etc

Dat heb je altijd toch? Dat staat toch los van de gerichte controles op bunkers, sprinklers etc? Daar heb je je hypotheek en eigen onderhoudsplicht toch voor? En indien iets echt zwaar aan het verpauren is, dan kan je als gemeente volgens mij de vergunning in trekken?

Back
Bovenaan