Haltstraf na afsteken astronaut

SPIJKENISSE - Een 14-jarige Spijkenisser kan een werkstraf tegemoet zien na een poosje vuurwerplezier.
Agenten hielden hem vrijdagavond rond half acht aan. Voor de ogen van de surveillerende dienders stak de jongen op de Hadewychplaats in Spijkenisse een astronaut af. Hij gaf vervolgens een valse naam op, zo ontdekten de agenten toen zij bij de ouders van de jongen aanbelden. De jongen kreeg met instemming van zijn ouders een doorverwijzing naar Halt, een bureau voor alternatieve (werk)straffen voor minderjarigen.

WOW ,

Wel 1 astronaut ! Wat een Bom , dit is toch te triest , politie moet ook in 1 jaar meer dan duizend boetes uitdelen , waarschijnlijk vinden die agenten het persoonlijk geeneens erg , misschien zelf zielig dat het moet van de wet!
En naar Halt , voor 1 rotje . Blijf het raar vinden .

greetz , Eric

Tja, aan de ene kant zou je zeggen; waarom kijk je niet een beetje uit dan zien die agenten je niet.
Aan de andere kant, voor een rotje ga je je niet al teveel uitsloven.
En tja, vroegtijdig vuurwerk afsteken is vroegtijdig vuurwerk afsteken, en in Nederland wordt dat met een HALT straf beloond.
:bye:

Tja, aan de ene kant zou je zeggen; waarom kijk je niet een beetje uit dan zien die agenten je niet.
Aan de andere kant, voor een rotje ga je je niet al teveel uitsloven.
En tja, vroegtijdig vuurwerk afsteken is vroegtijdig vuurwerk afsteken, en in Nederland wordt dat met een HALT straf beloond.
:bye:

oke dat hij een haltstraf hij heeft is goed maar ik vind dat het geen zware straf moet zijn, het is maar een rotje.
maar de politie kan beter mensen aanhouden die illigaal vuurwerk afsteken heb je meer aan dan een zo'n rotje.

Ga boeven vangen.

Ik zie het ook zo maar aan de andere kant moeten politiemensen wel zo handelen. Laten ze een jongen door de vingers zien dan zullen andere denken dat mogen wij ook. Maar kom op. Mocht het illegaal vuurwerk zijn dan snap ik het wel, maar een Kanonslag? :shocked:

Back
Bovenaan