Hall of Fame 'vuurwerkblije' VWC-leden

Ik ben bang dat iedereen er wel een beetje klaar mee is. Het is vechten met de kraan open, ik was erg fanatiek maar begint steeds meer af te zwakken omdat we alleen maar grote tegenslagen krijgen. Gisteren was de druppel met het verbod op knalvuurwerk, singleshots en vuurpijlen. Volgend jaar zijn de cakes aan de beurt en daarna het compound en dan is het klaar. Dan nog niet te spreken over Apeldoorn.

De motie moet nog door de eerste kamer, er is officieel nog niets (nieuws) verboden.

Sterker nog: de motie moet nog worden overgenomen door het kabinet. Als de VVD er niet aan wil, ontstaat er een interessante situatie.

En aan alle doemdenkers hier: het begint nu pas. Driekwart van het volk wil niet van het oudjaarsvuurwerk af. Weten jullie wel hoe veel stemmen dat zijn?

De motie moet nog door de eerste kamer, er is officieel nog niets (nieuws) verboden.

Sterker nog: de motie moet nog worden overgenomen door het kabinet. Als de VVD er niet aan wil, ontstaat er een interessante situatie.

En aan alle doemdenkers hier: het begint nu pas. Driekwart van het volk wil niet van het oudjaarsvuurwerk af. Weten jullie wel hoe veel stemmen dat zijn?

Ja was gisteren een beetje deprie maar je hebt gelijk we moeten blijven vechten. VVD is onze hoop ook wel een beetje. Die heeft gisteren niet voor gestemd samen met de PVV EN FVD. Denk je dat we het pas volgend jaar weten of het verboden is?

Ja was gisteren een beetje deprie maar je hebt gelijk we moeten blijven vechten. VVD is onze hoop ook wel een beetje. Die heeft gisteren niet voor gestemd samen met de PVV EN FVD. Denk je dat we het pas volgend jaar weten of het verboden is?

Wie weet. Misschien komt er wel als compromis uit de bus dat ze het nog een jaartje aanzien of zo.

Ik bekijk het allemaal maar pragmatisch. Als ik single shots en pijlen wil afsteken, haal ik ze wel over de grens. Het allerbelangrijkste is dat er geen totaalverbod komt dan wel dat dat zo lang mogelijk wordt uitgesteld. Laten we ons vooral daar op richten met z'n allen. De partij die er in slaagt elke vuurwerkkoper in dit land op haar te laten stemmen, wordt met afstand de grootste van het land.

Wie weet. Misschien komt er wel als compromis uit de bus dat ze het nog een jaartje aanzien of zo.

Ik bekijk het allemaal maar pragmatisch. Als ik single shots en pijlen wil afsteken, haal ik ze wel over de grens. Het allerbelangrijkste is dat er geen totaalverbod komt dan wel dat dat zo lang mogelijk wordt uitgesteld. Laten we ons vooral daar op richten met z'n allen. De partij die er in slaagt elke vuurwerkkoper in dit land op haar te laten stemmen, wordt met afstand de grootste van het land.

Zucht...
Een vastberaden en enthousiaste kar-trekker vd vuurwerkblije zones, kan écht niet op internet openlijk verklaren, in de toekomst in die vuurwerkblije zones, illegaal vuurwerk te willen gaan afsteken...

Mailtjes gestuurd over de vuurwerkblijezones naar:

Assenstad.nl
Leeuwardense courant
Nieuws uit hilversum'
de Orkaan

Allemaal naar aanleiding van de vrijwillige vuurwerkblije zones.

Kijk de VVD een mail sturen is heel goed maar die is al tegen een verbod op knal en singleshots. Is het dan niet beter om de CDA een bericht te doen? Als we die ook kunnen overtuigen is het al een stuk beter. Heb net al een mailtje gestuurd naar [email protected]

Back
Bovenaan