Haagse wijk Laak vreest voor oorlog tijdens jaarwisseling: ‘Ik zie al weken onbekende

Gesproken als een buitenstaander :thumbup:
Het dreigt in meerdere wijken te gaan ontsporen en zodra Vuurwerk niet meer mag dan voorzie ik dat het nog veel erger word. Maar dan verspeid over Nederland.

Snap de angst van inwoners, ben straks zelf in Laak maar ik blijf niet lang hangen :no:
Je hebt ook mensen die misbruik willen maken van de situatie om te rellen.
Hopen dat het meevalt en mensen zich gedragen :bonk: ging de laatste jaren juist zo goed..

De ironie dat men maar een fikkie moet stoken om sociale onrust te voorkomen. Vervolgens zelf er een zooitje van maken. Om dan weer met de boze vinger naar de autoriteiten te wijzen, en driegen met onrust.

Kinderachtig uitzichtloos tokkievolk daar. En allemaal om maar te bewijzen wie de grootste fik kan bouwen, zonder enige vorm van besef voor veiligheid en omgeving.

Zet je stookton op straat, bak bier erbij, lekker met de buurt feestje bouwen. Het kán zo makkelijk zijn.

/rant

Waarom moet jij vuurwerk afsteken. Tokkie gedrag waarbij je geen rekening houdt met buren en of dieren. Neem een sterretje en een biertje in de andere hand. Wel zo makkelijk en je bent geen tokkie

Waarom moet jij vuurwerk afsteken. Tokkie gedrag waarbij je geen rekening houdt met buren en of dieren. Neem een sterretje en een biertje in de andere hand. Wel zo makkelijk en je bent geen tokkie

Wat is het punt dat je met deze post wilt maken? Ik kan er zelf namelijk niet op komen... (ook als je post #18 hebt gelezen als extra toelichting)

Wat is het punt dat je met deze post wilt maken? Ik kan er zelf namelijk niet op komen... (ook als je post #18 hebt gelezen als extra toelichting)

Dat iemand afschilderen als tokkie wel heel makkelijk is. Want zo kunnen we jou ook een tokkie noemen.

En post 18 lid 7 pasage 2 heb ik niet gelezen nee.

Back
Bovenaan