GW's filmpjes Oud en Nieuw 2017/2018

Bij deze nog een compilatie van alle filmpjes. Zoals hierboven is te zien zijn dit voornamelijk cakeboxen en compounds. De meeste losse cakes zijn in de vooravond afgestoken, maar wegens de regen zijn deze niet gefilmd. Gelukkig begon het tegen 22:00 droog te worden en hebben we nog voor en na 00:00 lekker droog kunnen stoken.

De cakeboxen / compounds zijn bijna allemaal van Rubro en Vuurwerkmania. Verder zijn er nog wat cakes van Vuurwerktotaal te zien. Blikvangers van de avond/nacht waren de 4x Transbomber, de 2x Collision Thunder, 2x Crash Box en de 2x Red Maroon.

Laatst bewerkt:
Die Splitting Red/ DRGN Crossette, wat een prachtige cake is dat! Jammer dat hij niet perfect op film staat maar alsnog is goed te zien hoe groot deze effecten zijn.

Die Splitting Red/ DRGN Crossette, wat een prachtige cake is dat! Jammer dat hij niet perfect op film staat maar alsnog is goed te zien hoe groot deze effecten zijn.

Klopt, op dit filmpje niet goed te zien. Er bleven er 2 staan die ik los heb geschoten, echter niet gefilmd. De effecten waren zelfs te groot, want de crossettes kwamen soms tot op de grond. Dat zie je ook wel bij de laatste 2 schoten op het filmpje.

Wat een heerlijk topic zeg, echt prachtige filmpjes heb je al geplaatst.
Bedankt hiervoor.

Ik sluit mij aan bij Wesley. Wat een prachtige video's. Je hebt een beste bult vuurwerk gehad zie ik zo, en je daarmee goed vermaakt. Prachtig die 26x The Junk!

Vanaf nu de filmpjes oud en nieuw 2018/2019! Hoogtepunten: 2x The Branco te gelijk en 2x Mega Willows te gelijk.

Back
Bovenaan