grote vondst castricum

CASTRICUM De politie heeft 1700 kilo vuurwerk, dat lag opgeslagen in een loods in Castricum, in beslag genomen. Een 47-jarige man uit Castricum is aangehouden.

Tijdens een verkeerscontrole op de Oude Haarlemmerweg in Castricum zette trof de politie illegaal vuurwerk aan in een bestelbusje. De twee flowerbeds, met een totaalgewicht van 43 kilogram, werden in beslag genomen.
Maar dat was lang niet alles. Na onderzoek bleek de verdachte loodsen in Castricum te hebben, waar de politie maar liefst 1700 kilo illegaal vuurwerk vond. Zwaar vuurwerk is verboden en de politie heeft dan ook alles in beslag genomen.

1057296821-beab7358.jpg

even iets duidelijker gemaakt :wink:

Ik zou als Zena toch behoorlijk boos worden dat ze regelmatig een foto gebruiken met hun vuurwerk er op, ook voor Nederland illegaal maar totaal anders dan wat er waarschijnlijk onderschept is.

De helft op de foto is legaal alleen het knalwerk nier maar die fluit cake zou ook zo hier verkocht mogen worden en de grote cakes

Die foto is inmiddels al twee jaar oud, is genomen in baarle tijdens een dagje shoppen door een fotograaf van anp meen ik me te herinneren ;)

alleen het verschil is de datum...
en tot die tijd mag het zeker in dit soort hoeveelheden niet.

Schrijft de wet daar iets over. Niet voor handen hebben buiten de verkoopdagen?

Dan nog is het piet***lig en wordt er belastingcenten verkwispelt aan kruimelovertredingen

Schrijft de wet daar iets over. Niet voor handen hebben buiten de verkoopdagen?

Dan nog is het piet***lig en wordt er belastingcenten verkwispelt aan kruimelovertredingen

Jazeker tot 25 kilo mag je het gehele jaar door in huis hebben. De rest mogen ze van je af pakken of het dan wel of niet illegaal in Nederland is kwijt ben je het zoizo. Verder ben ik het er wel mee eens dat een hoop vuurwerk ook in Nederland gewoon legaal is dan wel uit Nederland zelf komt. Maar wanneer Nederland er geen belasting over ontvangt is het hier nu eenmaal illegaal.

Jazeker tot 25 kilo mag je het gehele jaar door in huis hebben. De rest mogen ze van je af pakken of het dan wel of niet illegaal in Nederland is kwijt ben je het zoizo. Verder ben ik het er wel mee eens dat een hoop vuurwerk ook in Nederland gewoon legaal is dan wel uit Nederland zelf komt. Maar wanneer Nederland er geen belasting over ontvangt is het hier nu eenmaal illegaal.

Okay maar stel je hebt 25 kilo legaal vuurwerk in je auto liggen en je vervoert van van je ene huis naar het andere huis. Is dat dan illegaal? Dat je dus alleen 29 t/m 31 het mag vervoeren

als ik zena was zou ik is een aanklacht neerlegggen. Dat hun foto,s te vaak onrechtmatig word gebruikt. En dat ze een x aantal euro.s per keer mogen eisen als die *** kranten dat toch doen. Je hebt toch als bedrijf recht je merknaam te beschermen. En ook foto.s waarom de naam van je merk onrechtmatig word gebruikt.

Als of zena het wat boeit!?
Het is en blijft Reclame.
Ook negatieve reclame is reclame.
Levert indirect genoeg centjes op.
Dus waarom een aanklacht?
Het is/zou wel onbeschoft zijn als ze
Het zomaar gebruiken zonder het aan te geven bij zena.
Maar we weten allemaal hoe de media werkt.

Back
Bovenaan