Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een hoop speculaties lees ik in dit draadje.
Bekend is dat er vorig jaar met dank aan (o.a.) ene Jozef veel nepcakes in omloop waren van Triplex en Kometa. Je kunt ze dummies noemen, maar ze zaten in ieder geval vol met klei in plaats van kruit. Het ging om een behoorlijke hoeveelheid, hoewel ik niet weet in hoeverre die bevinding 1op1 gelinkt kan worden aan deze vondst.
lekker dan.. waarom zou je dat doen
Dat verhaal is 100% waar over dummies die op TG en via andere kanalen toen verkocht zijn, er zijn echt honderden misschien duizenden van verkocht toen. ik ken iemand die daar de dupe van is geworden toen.Het zou kunnen maar toch geloof ik er niets van,wat zou dan de reden zijn dat ze nog steeds vast zitten?
Lijkt me niet dat je voor een berg dummy's zolang word vastgehouden,daar moet meer aan de hand zijn..
En dummy's en echt vuurwerk verhandelen?dan schiet je dus niets op met de moeite die je doet om 'legaal' te blijven met de dummy's..
Papier in China is duurder dan kruit.
Een dummy is bijna net zo duur als echte productie.
Ik kan je vertellen dat het kwa prijs zo weinig scheelt dat het niet eens rendabel is om dummy's te laten produceren voor de handel.
Misschien er wel dummy's op de markt gekomen. Maar ik geloof niet dat dat bewust is gedaan.
De mensen die die dummies gekocht hebben, iedereen in die kanalen kon live volgen hoe men zijn cakes uit elkaar trok en de lonten van een soort kaarslont waren gemaakt en de cakes vol met klei zaten als je de buizen uit elkaar trokHet fijne zullen we er nooit van weten...maar ik blijf erbij:ik geloof niet dat er zeg maar 100ton aan dummy's ligt en 20ton echt vuurwerk...
Trouwens wie waren er 'per toeval achter gekomen dat het nep was' ?