Groningen 28 Augustus 2013 (Gronings ontzet / Bommen Berend)

Ontbrandingstoestemming verleend aan Wagenvoort Vuurwerk BV voor Preadiniussingel te Groningen op 28 augustus 2013 tussen 22.30 en 00.00 uur.

Wat was dat een vette show zeg. In mijn ogen perfect getimed met de muziek, mooie rustmomenten en een lekkere finale. Ook een effect dat ik nog nooit eerder ben tegengekomen, misschien dat iemand weet waar ik het over heb: Soort van omgekeerde witte bloemetjes die langzaam naar beneden dwarrelen, zag er heel cool uit

Ik was er ook bij. Was inderdaad een mooie show en mooi getimed met muziek. Waren een aantal bekende producten te zien die ik eruit kon halen.

Diamond collection:

Falcon
Anaconda

Crown collection:
Juwel in the crown
en volgens mij bijna aan het eind de crown king.
En de golden wall

De rest weet ik zo ff niet.

En die soort witte bloemetjes waren inderdaad erg mooi. Weet ook niet welke dat was.

Laatst bewerkt:
Wat was dat een vette show zeg. In mijn ogen perfect getimed met de muziek, mooie rustmomenten en een lekkere finale. Ook een effect dat ik nog nooit eerder ben tegengekomen, misschien dat iemand weet waar ik het over heb: Soort van omgekeerde witte bloemetjes die langzaam naar beneden dwarrelen, zag er heel cool uit

Dit is waarschijnlijk de Tequila geweest van Herlat. De importeur is vuurwerkvisie.
Helaas zit hier geen CE op dus een uitstervend ras:cry:
Singleshots mines niet gezien?

Dit is waarschijnlijk de Tequila geweest van Herlat. De importeur is vuurwerkvisie.
Helaas zit hier geen CE op dus een uitstervend ras:cry:
Singleshots mines niet gezien?

Importeur vuurwerkvisie? Oh ik dacht echt een paar cakes van broekhoff en schuuurmans te zien.

Edit: je bedoeld natuurlijk dat de tequila van vuurwerkvisie is.

Iemand die trouwens weet welke die laatste serie schoten was, tijdens die keiharde saluut schoten, en waar op het laatst die prachtige crackling doorheen zat?

Wordt echt tijd dat ze weer terug gaan naar de oude locatie!

Wen er maar aan dat de professioneel vuurwerken in Nederland steeds minder worden. Organisaties willen het vuurwerk zo dicht mogelijk bij alle happenings en de locaties waar je groot groter grootst kan/mag schieten verdwijnen vaak door de eeuwige bouwwoede van de Nederlander(s).

San quinton, kan jij me verder helpen wat betreft het effect van die omgekeerde bloemetjes? Enig idee welke cake dat was?

Wen er maar aan dat de professioneel vuurwerken in Nederland steeds minder worden. Organisaties willen het vuurwerk zo dicht mogelijk bij alle happenings en de locaties waar je groot groter grootst kan/mag schieten verdwijnen vaak door de eeuwige bouwwoede van de Nederlander(s).

Stel je nou dat door een toename van commercie, de kwaliteit van shows juist minder wordt?

Back
Bovenaan