Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik stond vorig jaar op de parkeerplaats van de Martiniplaza. Er was wel een slagboom, maar die was gewoon open. Dus ik heb de gok gewaagd. Volgens mij heb je officieel wel een pasje nodig om op de personeelsparkeerplaats te komen. Want daar had ik mijn auto neer gezet.
Vanmiddag even wezen kijken bij setup 5 minuutjes staan weer erg veel blokken en in vergelijking met vorig jaar voor het gevoel minder shells maar was vorige jaar dan ook eerder wezen kijken toen nog niet alles was opgesteld dus kan daardoor komen
Geen grote kalibers gezien maar die worden meestal pas na de paarden shows geplaatst wanneer alle auto's weggaan dus daar kan ik dus ook niks over zeggen
Ik ben benieuwd, ik hoop op een vette show met toch wat aardige kalibers. Ging tot 6" toch? Ervoor en erna is er zo'n Hollands muziekfeestje, weet niet hoe de opbouw daardoor wordt beinvloed; of alles vantevoren klaar moet staan bv.
Ga je 't filmen, Gerwin? Ik heb zelf nml. geen foto- of filmcamera, helaas.
Zo! Ik heb me goed vermaakt, dat was een leuk showtje met een enerverende, moderne, harde muziekkeuze. Wat vette beats, een gitaarnummer en nog wat theatralere muziek begeleidden mooi vuurwerk. Dat was niet heel erg groot; inderdaad wat weinig (grotere) shells, veel cakes, maar er werd op de actieve muziek mooi agressief doorgeschoten. Veel mooi goud, mooie mines en candles, en wat mooie effecten die heerlijk op maat werden geschoten. De wind stond lekker richting 't publiek waardoor we goed konden kruitsnuiven en de snippers over ons heen kregen. De 20min waren voorbij voor ik er erg in had.
Niet heel groot, wel leuk met een krachtige muziekkeuze. Tof!
Een vriendin van me vroeg zich af hoeveel zoiets kostte. Iemand idee van 't budget?
p.s. wat me opviel was 1 klein moment dat in het midden bijzondere zachtwit gekleurde fishes waren. Hoop dit nog even terug te zien in 't filmpje, want ik heb het niet goed gezien maar leek anders dan anders. Zo nog wat andere opvallende dingetjes, kleintjes, mooi om nog ff terug te zien later
Veelste veel rustige stukken zonder vuurwerk alleen wat fonteinen
Grootste wat ik gezien heb is 6 inch ipv de gebruikelijke 8 inch
Veelste veel goud naar mijn mening
en al helemaal teveel blokken. Zo was er een stuk dat er continu blokken met alleen gekleurde kogels de lucht in gingen
Zo goed als geen finale alleen 5/6 6Inch bommen en 10 salutes met 2 of 3 blokken
Nee vond de show alles behalve goed en er was ook maar 1 moment van +- 30 sec waarvan ik dacht dit is goed op ritme. Was weer typisch een vuurwerk met muziek. In vergelijking met vorige jaren vond ik het echt bagger maar das mijn mening.
En voordat er reacties komen dat ik het niet moet vergelijken met wat ik gewend ben (tarragona/valencia) Ik baseer dit op voorgaande jaren shows in Groningen. Als je het vergelijkt met voorgaande jaren zie je echt dat het drastisch achteruit is gegaan. Nu zal het dan wel door het Budget komen enz maar zelfs dan nog had het veel beter gekunt dan maar 5 min minder vuurwerk maar dan wel continu gevulde lucht.
Wel leuk; ik dacht op een gegeven moment ook precies 'vuurwerk mèt muziek ipv òp muziek', het was maar een paar keer echt getimed. Maar ik zie zelden shows in 't echt, en met het goede, en enthousiaste, gezelschap erbij, vond ik dit hartstikke leuk; mooi goud, vette muziek en de cakes schoten goed door. Maar ook ik heb inderdaad veel mooier en, vooral, groter gezien op 28-08 !
btw; hoe kun je vuurwerk als níet mooi bestempelen...de show kan slecht zijn maar ik vind elke blinker en peonie eigenlijk mooi.
edit2: eeehhhh, er was wel een finale....zilveren lucht met (zachte) salutes erna....(volslagen zonder aanloop, maar goed, het was een finale)
Finale bestond uit +- 6 grote bommen 2 of 3 blokken en stuk of 10 salutes. Als je naar vorig jaar kijkt valt deze finale in het niets en ik had zoiets van was dit het ? vorig jaar had je ook een finale na de finale zoals we gewend zijn van wagenvoort maar die had je dit jaar ook niet meer
Dat had ik ook.. Vond het heel mooi, maar heb toch het gevoel dat het wat minder was dan voorgaande jaren.
De muziek was ook weer keihard, en soms had ik echt iets van WAT EEN *** MUZIEK..
Dat stukje met Silence I kill you was wel grappig