Groningen: 08-10-2011

stefantvs

VWC lid
Datum: 08-10-2011
Plaats: Groningen
Provincie: Groningen
Straat: tussen Boterdiep en Bloemsingel
Waar: CiBoGa-terrein
Tijd: 21.30 en 22.30 uur.
Wie: Beko
Wat: consumentenvuurwerk
Waarom:

Bingo!

Vuurwerk

Om 21:30 uur vieren we de Regenboogweek met een spetterend en kleurrijk vuurwerk op het Open Lab Ebbingegrasveld aan het Boterdiep (Cibogaterrein). Onder voorbehoud: hou de horeca-websites in de gaten.
http://www.lgbtgroningen.nl/index.p...rdag-8-oktober-regenboog-plaza-vuurwerk-flirt

Ik maak uit de site op dat het gaat om een stichting ter bevordering van acceptatie van ****seksuelen en transgenders die een Regenboogweek organiseren met diverse activiteiten.

Wie weet wat voor leuk showtje dit wordt, probleem is dat ik wel om 22u weer elders moet zijn... Op de heenweg even kijken of ik wat kan meepikken, als 't echt om 21.30u begint moet dat geen probleem zijn :)

Ach, wat moet je d'r van zeggen. Een klein showtje van 10min. met een handvol consu blokken, zonder echt opbouw en de 2 posten niet erg goed simultaat geschoten. Gewoon even lekker kruitsnuiven. Ik vond trouwens die screamers van Beko/Schuurmans in 't echt veel minder hard dan ik ze verwacht had :( Zal kijken of ik 't filmpje nog te uploaden krijg.

Back
Bovenaan