Groenrijk Zoetermeer

stefantvs

VWC lid
Vandaag naar de groenrijk geweest in zoetermeer, in eerste instantie gingen we daar voor de kerstmarkt naartoe. Maar toen we eenmaal binnen waren werden we verast met een mooie vuurwerkhoek :D
Hierbij wat foto`s die ik daar heb gemaakt en wat informatie over deze dealer.

Winkel informatie:
Olof Palmelaan 15
2729 NA Zoetermeer
079 3200522
Collecties:
Website:https://www.vuurwerkplanet.nl/vuurw...108ea5-9932-404b-adbf-19cc59704a20&dgId&dgIds
Folder:
Datum Demo : 12-12-2010 , tijd 17:30

Foto`s vuurwerk stellingen.

1.gif

2.gif

3.gif

4.gif

5.gif

6.gif

7.gif

8.gif

9.gif

Gr stefan

Laatst bewerkt:
mooie foto's rickster
vindt het ook goed dat ze de pakketten dubbel hebben staan
[in- en uitgepakt]

Bij GroenRijk (Zoetermeer) kun je trouwens je C1000 kortingsbonnen ook gebruiken voor het kopen van vuurwerk. Via de mail bevestiging van gekregen. Alleen via verkoop in de winkel zelf en het geldt dan in plaats van het gratis vuurwerk. 5 euro korting bij besteding van 25 euro, is toch 20 procent korting.

Bij GroenRijk (Zoetermeer) kun je trouwens je C1000 kortingsbonnen ook gebruiken voor het kopen van vuurwerk. Via de mail bevestiging van gekregen. Alleen via verkoop in de winkel zelf en het geldt dan in plaats van het gratis vuurwerk. 5 euro korting bij besteding van 25 euro, is toch 20 procent korting.

Ik neem aan dat je er maar 1 mag inleveren per bestelling of mag je ze onbeperkt inleveren :blink:

is dit tijdens de losse verkoop eind december of ook tijdens de voorbestellingen?

De C1000 bonnen zijn inwisselbaar telkens per besteding van 25 euro, maar volgens de tekst van de bonnen wel 'stapelbaar'. Je zou dus bij 100 euro vier bonnen kunnen inleveren voor in totaal 20 euro korting.

quote uit de mail: " De voorverkoop is een actie, zoals je zelf al opmerkt. We geven hierbij gratis vuurwerk weg. We laten de keuze aan de klant: of het gratis vuurwerk, of je leverd C1000 bonnen in."

Tijdens de verkoopdagen krijg je geen extra vuurwerk dus lijkt me dan ook geldig. Gratis vuurwerk kun je als actie omschrijven en is uitgesloten, maar vuurwerkverkoop tegen het volle bedrag niet. Ik interpreteer het dus zo dat als ik tijdens de losse verkoop besluit over te gaan tot een impulsaankoop, ik de bonnen kan gebruiken :)

Helaas helaas! Op mijn 2e mail met de vraag of de kortingsbonnen dan ook tijdens de losse verkoop gelden, kreeg ik het volgende antwoord:

"Helaas is er besloten om het vuurwerk geheel uit te sluiten van de C1000-bonnen.Voor jou maken we een uitzondering in de voorverkoop, maar tijdens de losse verkoop kunnen de bonnen helaas niet ingeleverd worden."

Zonde, was aantrekkelijk geweest als het ook tijdens de losse verkoop geldig zou zijn, maar nu dus helemaal niet meer mogelijk :sad:

Back
Bovenaan