GroenLinks ziet rol voor provincie bij aanpak vuurwerkoverlast

Jorn89

VWC lid
PROVINCIE UTRECHT - GroenLinks wil dat provincies gemeenten helpen bij de bestrijding van vuurwerkoverlast. De partij is erg geschrokken van het geweld tegen hulpverleners en de vele branden tijdens de afgelopen jaarwisseling.

Een gezamenlijke lobby van de provincies voor een verbod op consumentenvuurwerk is volgens GroenLinks sterker dan individuele acties. Ook kan de provincie helpen bij de organisatie van centrale vuurwerkshows.

De partij maakt zich al jaren zorgen over de gevolgen van vuurwerk, onder meer voor de natuur.

Bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/127...or-provincie-bij-aanpak-vuurwerkoverlast.html

---

Groenlinks blijft bezig... Terwijl de storm een beetje was gaan liggen wakkert Groenlinks deze weer aan (mede dankzij de vele vuurwerkhaters op de redactie bij RTV Utrecht.) aangezien ze daar vuurwerk alleen maar in een negatief daglicht kunnen zetten, lijkt me dat wel duidelijk.

Haha, groen links wil helpen tegen vuurwerkoverlast. "De partij is erg geschrokken van het geweld tegen hulpverleners en de vele branden". Hahahah groenlinks :'(

Hahaha, ja dat zijn zaken die er deze jaarwisseling voor het eerst waren!!! Poeeeh wat zijn ze geschrokken...:bonk:

Ohja geweld tegen hulpverleners komt door het vuurwerk, het kwartje is bij mij gevallen. Ik zie echt voor de volle 100% in dat geweld stopt wanneer vuurwerk verdwenen is! Sarcasme ken ik niet toch?

Ze moeten toch wat zeggen, het enige waar ze aandacht mee krijgen is het punt vuurwerk.
Daarom blijven ze daar zo in hangen. Oplossing is heel makkelijk gooi Arno bonten er uit, geen gezeik meer een besparing van 112.000 euro voor de gemeenten Rotterdam, want dat kost die malloot met zijn misselijke vragen de gemeenten, buiten het salaris. En de belasting betaler kan 1.3 mil ophoesten door het gezeik in de tweede kamer.(door zijn vragen) Met dat bedrag kan je heel veel schades betalen.
En dan vergeten we even hoe lang meneer al bezig is en wat het hem tot nu toe opgeleverd heeft,Niks alleen maar mensen tegen elkaar op zetten,daar zijn ze goed in. En zijn eigen zakken vullen.
4 Maart zullen we zien wat het hen opgeleverd heeft. Nederland is het gezeik zat van GroenLinks.

Back
Bovenaan