GroenLinks wil vuurwerkvrije zones tijdens jaarwisseling ( Utrecht )

Jorn89

VWC lid
Met het initiatiefvoorstel ‘hervorming vuurwerktraditie’ roept GroenLinks het college op om vuurwerkvrije zones in Utrecht aan te wijzen.

GroenLinks-raadslid Steven de Vries schreef het voorstel. “Het is toch gek dat je op schoolpleinen en bij ziekenhuizen vuurwerk mag afsteken. Op dit moment worden veel schoolgebouwen in Utrecht rond de jaarwisseling beschermd door ouders en personeel. Laten we gewoon afspreken dat je op dit soort plekken geen vuurwerk meer afsteekt”, aldus De Vries.

Wat GroenLinks daarnaast betreft kunnen buurtbewoners zich melden als ze in grote meerderheid aangeven dat ze hun straten graag vuurwerkvrij willen hebben. Ook bijvoorbeeld zorginstellingen moeten volgens de partij van deze mogelijkheid gebruik kunnen maken.

Bron: https://www.duic.nl/algemeen/groenlinks-wil-vuurwerkvrije-zones-tijdens-jaarwisseling

Ze blijven maar bezig met de hetze tegen vuurwerk, trieste lui.

Het begint echt ziekelijk te worden dat Groenlinks.. Hopelijk verschijnt mijn reactie snel op de pagina daar.. :)

De achtertuin / straat is wel privé terrein en volgens mij mogen ze dat niet verbieden of zie ik dat verkeerd? Gelukkig hebben we hier niet zoveel zeurpieten in de straat wonen. :-)

Ik hoop dat van Zanen zijn poot stijf houdt, maar de aanhoudende hetze van Groenlinks begin me echt zwaar te irriteren.

Van de week al een flinke mail naar ze toegezonden, uiteraard (nog) geen reactie opgehad.

Al hun eigen argumenten onderuit gehaald, dus zoveel valt er ook niet te reageren... haha

De achtertuin / straat is wel privé terrein en volgens mij mogen ze dat niet verbieden of zie ik dat verkeerd? Gelukkig hebben we hier niet zoveel zeurpieten in de straat wonen. :-)

Ik hoop dat van Zanen zijn poot stijf houdt, maar de aanhoudende hetze van Groenlinks begin me echt zwaar te irriteren.

Van de week al een flinke mail naar ze toegezonden, uiteraard (nog) geen reactie opgehad.

Al hun eigen argumenten onderuit gehaald, dus zoveel valt er ook niet te reageren... haha

Klopt eigen tuin is prive gebied. mocht er ooit iemand op je terrein komen en jij wilt dat niet dan kun je ze wegsturen. Daar hebben ze zich aan te houden anders is het huisvredebreuk. Geldt uiteraard niet als ze de nodige papieren hebben

Groen links wil dit,groen links wil dat, groen links wil zus, groen links wil zo. Zou het niet mooi zijn om dit soort berichten niet meer te plaatsen? Wordt er zoooooo moe van.:bonk:

Back
Bovenaan