GroenLinks wil afsteekverbod vuurwerk voor heel Geldrop-Mierlo.

ylke

VWC lid
GroenLinks in Geldrop-Mierlo wil een algemeen afsteekverbod voor vuurwerk in de gemeente. De partij wil dat de gemeente in januari onderzoekt hoe de inwoners van Geldrop-Mierlo daarover denken. Dat is te lezen in de raadsvragen die de partij heeft gesteld.

Volgens de partij is een meerderheid van Nederland voor vuurwerkmaatregelen. De meerderheid zou voor vuurwerkvrije zones zijn of een algeheel vuurwerkverbod willen.

GroenLinks wil dat de gemeente de ontwikkelingen volgt in onder meer Hilversum. Daar is het afsteken van vuurwerk tijdens de jaarwisseling verboden.

De partij wil dat de vuurwerktraditie wordt vervangen door een nieuwe gewoonte. Een van de voorzetten die GroenLinks geeft, is een grote show in het centrum van Geldrop of Mierlo.

Bron

Haha wat een drama partij is het zeg. Ik woon vlak bij deze gemeente en kan je vertellen dat er al 2 maanden lang elke dag knallen zijn te horen. En dat er ieder jaar zeer veel wordt afgestoken. De wijken zitten vol met jeugd wat lekker loopt te stoken. En 's avonds rond 00:00 staat iedereen op straat om gezellig samen vuurwerk af te steken.

Lui zijn gek, knetters gek..... er zijn veel grotere problemen waar aan gewerkt moet worden. Maar daar hebben ze de kennis / kracht en invloed niet meer op dus pakken ze het makkelijke aasje.
Kansloze muppets.

Hun hele werk bestaat volgens mij uit anti-vuurwerk plannen. Wat een kansloze idiote mensen zijn het. Het ergste is ook nog dat wij ze betalen door middel van onze belastingcenten.

***** klappers. Kijk eens naar nederland, zo veel werkloosheid, hoge prijzen etc. serieuze maatschappelijke problemen, komen zij aangescheten met hun vuurwerkgezeik.

En ik zeg verbied GroenLinks.
Ik heb al jaren last van hun,verbied dit verbied dat verbied zus.
Die lui komen me me strot uit:mad:

Haha in deze gemeente woont 3xh.
Ik denk dat ik volgendjaar maar eens probeer de gemeente raad binnen te treden.
Wat een onzin zeg.
Geloof me, ik vier oudjaar bijna altijd elders..
Weet je waarom??
Juist omdat er in geldrop-mierlo geen drol te beleven is.
Er wordt amper wat gestookt...
Dus overlast kan er al bijna niet zijn..
Beetje vreemd..

Richt je eens op belangrijke zaken, genoeg armoede in dit land. Gezinnen in overvloed die bij de voedselbank lopen, ga daar aandacht aan schenken. Het enige wat ik meekrijg wat betreft GroenLinks (in de media) is dat ze anti vuurwerk zijn. Ga iets nuttigs doen voor de samenleving i.p.v. jankzakken over tradities die aan banden moeten worden gelegd.

Ik wordt er elk jaar weer aan herinnerd waarom ik niet op groen slinks moet stemmen!

"Vervangen door een nieuwe gewoonte" Wat dan??!! Een stoelendans in klederdracht ofzo??!!

Is niet alleen strijd met de wet, maar ook met de Hollandsche Traditie! Punt uit!

Laten wij maar een pol beginnen;

Pol: Wilt u een verbod op groenlinks ?

Ja: 90 procent
Nee: 10 procent

zo verbieden die hap :P

Met de gemeenteraadsverkiezingen heb ik op groenlinks gestemd :( ik wist niet dat ze dit soort shit deden... Ik heb zoveel spijt

Wat heb ik toch een zin om die Arno Bonte is flink op zijn donder te geven en dat meen ik echt. Wanneer ik hem op straat tegen zou komen mep ik er op los.

Nooit zal er hier door mij, mijn familie en vrienden één stem naar Groenlinks gaan of PvdD..

We laten ons niet in een hokje drukken door een politieke partij..

Ik heb liever een verbod op beide partijen. Helaas blijven ze maar media aandacht krijgen.

Hier in Utrecht heeft de PvdD ervoor gezorgd dat een Zena demo niet door gaat.. dat neem ik ze zeer kwalijk!

Back
Bovenaan