GroenLinks sluit zich aan bij meldpunt vuurwerkoverlast

Babiloot

VWC lid
GroenLinks Dronten heeft zich aangesloten bij het meldpunt vuurwerkoverlast.nl. Overlast, schade of gevaarlijke situaties door vuurwerk kunnen daar worden gemeld. Het meldpunt is een initiatief van ruim 30 lokale GroenLinks-fracties, GroenLinks Dronten heeft zich hier nu ook bij aangesloten.
Meldpunt Vuurwerkoverlast

Meld de overlast van vuurwerk in jouw omgeving
Doe een melding

"Ook in Dronten krijgen we steeds meer opmerkingen van mensen die overlast ervaren van vuurwerk. Dit meldpunt is een goede manier om de ervaringen van onze inwoners te verzamelen" stelt fractievoorzitter Paul Vermast.

Op dit moment zijn er ruim 80 meldingen uit de gemeente Dronten waarvan 75% vooral gaat om luide knallen. 11 meldingen zijn afkomstig uit Biddinghuizen, 17 uit Swifterbant en de overige meldingen uit Dronten.

"Na de feestdagen zal er in de raad ook worden gesproken over vuurwerkoverlast. De meldingen vanuit het landelijke meldpunt vuurwerkoverlast.nl kunnen daarbij een mooi beeld geven van de door onze inwoners ervaren overlast" aldus Vermast.

bron en de twitter van Arno.

alle afdelingen van GroenLinks zijn het allemaal maar met elkaar eens .
zelfs de SP is voor het afschaffen van de huidige vuurwerktraditie .

wat ik me vanmiddag vroeg ik me af of het niet eens tijd werd voor wat ander bloed binnen deze twee partijen te importeren .
want zodra er meer verdeeldheid is binnen de partijen zal het tegenkamp wat minder sterk in staan schoenen staan lijkt mij .

alle afdelingen van GroenLinks zijn het allemaal maar met elkaar eens .
zelfs de SP is voor het afschaffen van de huidige vuurwerktraditie .

wat ik me vanmiddag vroeg ik me af of het niet eens tijd werd voor wat ander bloed binnen deze twee partijen te importeren .
want zodra er meer verdeeldheid is binnen de partijen zal het tegenkamp wat minder sterk in staan schoenen staan lijkt mij .

Dat zal niet veranderen, je oet aan eisen voldoen: tw:
Hele dag gras eten
Hele dag met een filter op je neus lopen
Mieren helpen met oversteken
Water uit de sloot drinken
en geen auto hebben.

Lekker alles afpakken van wat we al niet hebben. Zelfs de laatste centen, tradities worden helemaal uit ons gemolken.

Weet niet waar het heen gaat met Nederland.

En dan krijgen ze nog betaald voor de ongein ook. Makkelijk geld verdienen lijkt me.

Vreemde titel eigenlijk, dit meldpunt was toch al het initiatief van GL.... vreemd bericht wat overigens weer lekker gepromoot wordt en straks klakkeloos over wordt genomen door de linkse media.

Back
Bovenaan