Greeny [Ass.]

Maar het is ook geen plofje?? :P

Is het hetzelfde als een thunder shock, of vele malen zachter?

Heb je beetje een idee waar je het mee kan vergelijken?

Laatst bewerkt:
Heerlijk assortiment dit. Had deze drie potten in de vooravond geschoten, maar daar had ik achteraf spijt van.. deze konden makkelijk mee om 0.00! Volgend jaar komen deze er zeker weer. Ter vergelijking met de heavy 3: Deze potten zijn voor een STUK beter, en dat kan ik zeggen want ik heb allebei de assortimenten gehad.

ja leuke uitstraling en leuke kleuren alleen vielen ze me iets tegen.
Tijdens de demo was deze pot veel voller of er zijn er toen meerdere tegelijk geschoten

Top pakket hoor! Heavy potjes waren er bijna niet bij! En ja ik had ze beide en schoot ze ook om ste buurt.

Dit is echt een toppertje! Zeker in de gaten houden! En de prijs, 20€ is goed te doen! 25€ of meer volgens jaar wort het wel kritisch..

Maar echt een aanrader voor mensen met een kleiner budget danwel super voor in de vooravond.

3 schitterende potjes. Zoals al gezegd konden ze makkelijk mee om 12 uur. Een goede burst en mooie effecten voor zo´n klein potje!

3 maal 3 verwerkt in W-shape in de straat. Aan het gejoel van de omstanders
te horen was het een groot succes. Veel schoten in korte tijd die de lucht
goed vulde. Zeker een blijver in het assortiment en in de collectie.

Niet verwacht dit. Misschien maar eens proberen komend jaar. Een hoop goede reacties hierzo. Maar dat geeft nooit gelijk garantie:p

Op de demo's vond ik het niet zo bijzonder, niet dat je zegt van wow, die zijn stukken beter als heavy 3. Maar blijkbaar wel? :)

Zullen zien komend jaar...

Iemand straafilmpje btw ?

:)Ik heb ze afgelopen jaar gehad ik had er een stuk minder van verwacht dan dat ze waren, ik had ook de heavy 3 maar deze vondt ik er toch boven uit steken toch mooi om aan het begin van 0:00 te doen voor de grotere cakes ben er zeer tevreden over de Greeny ass

hehhh, balen dat ik ze nou niet had gehaald :P!
Zo te zien zijn ze dus zeker in de richting te vergelijken met de heavy serie :P, volgend jaar maar aanschaffen dan voor de vooravond:P!

Ps. niemand heeft filmpjes?

Zeer nette potjes 3 voor 20, staan ook op me compilatie.
Hoop aleen niet vanwege het succes dat ze de prijzen omhoog gooien aankomend jaar, is wel met dragon line merk gebeurt wat ook goede potten zijn maar prijzig.

Top pakket hoor! Heavy potjes waren er bijna niet bij! En ja ik had ze beide en schoot ze ook om ste buurt.

Dit is echt een toppertje! Zeker in de gaten houden! En de prijs, 20€ is goed te doen! 25€ of meer volgens jaar wort het wel kritisch..

Maar echt een aanrader voor mensen met een kleiner budget danwel super voor in de vooravond.

Tov de Heavy 3 of tov Heavy Legend serie?

Geweldige potten van BVK! Voor een superlage prijs! Neem ze ieder jaar weer mee, alleen gaan de prijzen wel ieder jaar steeds ietsjes omhoog.

Na een jaartje deze links te hebben laten liggen, had ik dit jaar de greeny 2 los besteld. De cake had niet de stijglading die die moest hebben, maar desondanks was dit weer echt een budgettopper van de bovenste plank. Ik had zo'n 15 verschillende budgetcakes (onder de 10 euro), maar dit was toch echt mijn favoriet: goed tempo, grote effecten, lekkere burst: toppper!

Back
Bovenaan