Green Python [Uitloop]

jawe

VWC lid
Artikelnummer: 126
Artikelnaam: Green Python
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 385,80 gr
Aantal schoten: 40
Effectomschrijving: Zeer exclusieve effectvullingen met als hoofdkleur groen. Boordevol palm tails, time rains en grote bouquetten. 40 schots in een geweldig tempo geschoten.
Tijdsduur: 34,0 sec
Stijghoogte: 15m
Richtprijs: €.49,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bijlagen

• 126 Green python.jpg
    126 Green python.jpg
    206,1 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Haha, dit klinkt ook al klasse. Groen vind ik altijd een prachtige kleur in vuurwerk!

Ook dit is een prachtig label!

Denk dat vrij weinig mensen op dit forum de nieuwe producten van Lesli live hebben gezien Ronnie:wink:

Al had ik zelf ook gehoopt op een iets minder prijzige prijs(:geniaal:), we hebben de cake nog niet live gezien, dus misschien is dit wel een prima prijs!

Wie weet.... Wie weet....

Lijkt een mooi produkt, demo afwachten uiteraard.
€50,--, hoe goed ook, voor een pot,we hebben in z'n algemeenheid straks misschien wat minder te besteden, is heel veel geld.
Op voorhand zeg ik, te duur, helaas, niet voor mij weggelegd.

Ik wacht op ander nieuws.

50 euro te duur... maar omgerekend betaal je "maar" €1,25 per schot, ja het is een smak geld zeker voor die 35 seconden plezier die je er aan beleeft maar als de effecten goed, groot en helder zijn kan dit misschien nog best een topper worden

Iedereen oordeelt al dat de cake te duur is. Misschien wordt dit wel de topper van het jaar?

Neem de Jaloers van Marijn deze kost €74,50 voor 50 schoten. Je hoort maar een enkeling over de prijs. Omdat het Marijn is? Wordt het daar wel van gepikt en van Lesli bijvoorbeeld niet? Ik weet het niet,
maar heel voorbarig om nu al zulke uitspraken te gaan doen terwijl er nog niet meer als een foto,prijs en omschrijving beschikbaar is.

Niet voor iedereen zal een cake in deze prijsklasse haalbaar zijn. Maar dat is met alles in het leven toch zo? Niet iedereen rijd Ferrari.

:wink:

50 euro te duur... maar omgerekend betaal je "maar" €1,25 per schot, ja het is een smak geld zeker voor die 35 seconden plezier die je er aan beleeft maar als de effecten goed, groot en helder zijn kan dit misschien nog best een topper worden

Eerst zien, dan geloven. De prestaties van de Lesli cakes (m.u.v. enkele daytime cakes) zijn in mijn ogen afgelopen jaar behoorlijk overschat geweest.

Maar dat is mijn punt nog niet eens, ik zou zeggen, lees verder:

Iedereen oordeelt al dat de cake te duur is. Misschien wordt dit wel de topper van het jaar?

Neem de Jaloers van Marijn deze kost €74,50 voor 50 schoten. Je hoort maar een enkeling over de prijs. Omdat het Marijn is? Wordt het daar wel van gepikt en van Lesli bijvoorbeeld niet? Ik weet het niet,
maar heel voorbarig om nu al zulke uitspraken te gaan doen terwijl er nog niet meer als een foto,prijs en omschrijving beschikbaar is.

Niet voor iedereen zal een cake in deze prijsklasse haalbaar zijn. Maar dat is met alles in het leven toch zo? Niet iedereen rijd Ferrari.

:wink:

Punt is dat er té veel cakes bijkomen in het segment van boven de 35 euro en dat wordt gewoon prijzig. Of het nou kwaliteit betreft of niet, er zijn mijn inziens te veel cakes in de prijsklasse 35/40 a 80 euro die op de markt komen.

Neem bijvoorbeeld de collectie van Zena in Belgie of Weco in Duitsland, die collecties zijn vele malen beter uitgebalanceerd dan collecties in Nederland waar er telkens vele cakes bijkomen in vooral de hogere prijsklassen.

Het draait té veel om flink cashen. Er kunnen prima potten op de markt gebrcht worden in de categorie 10-30 euro, maar dat laat men liever na in verband met winstmaximalisatie. Overigens is dit geen sneer naar de importeur Lesli, maar wat mij betreft naar een fors deel van de Nederlandse importeurs.

De lol gaat er flink af zo.

Ziet er goed uit deze cake, goede uitwerkingen.
Jammer van de vergeten mines.

Ik hoop voor Lesli dat de Chinezen de mines niet bij alle Green Pyton's vergeten zijn.
En dat ze niet teveel hebben laten leveren.
Maar ieder mens maakt fouten zullen we maar zeggen!

Back
Bovenaan