Green flashing

Helaas niet op film door de regen, maar wat een cake was dit zeg. Enorme en volle boeketten, goed helder van kleur en een mooie groene blink. Staat alweer op de lijst, maar dan 3 of 4 stuks.

Tot mijn verbazing toch een film tegen gekomen in de computer:D Naar mijn weten had ik deze niet op film. Hier is i dan:

Voor dit jaar had ik een karton op de lijst staan, maar het verkooppunt waar ik me vuurwerk haal weet niet zeker of deze binnen komt. Ben daarom voor andere producten gegaan, maar dit is en blijft echt een bak van een cake!! Let wel dat deze is gefilmd met een groothoek lens waardoor de boeketten zelfs nog iets kleiner uitvallen op film:shocked:

Inderdaad een schitterende cake dit. Afgelopen jaar ook weer geschoten per 3, voor komend jaar een karton besteld. Heerlijk rammen per 6!

Eens zien hoe schitterend die is dan. Weliswaar stand alone, maar dat kan deze prima hebben denk ik zo. :D

Djaimy had er 6... ;)

Ik hád er 6 besteld, maar door omstandigheden heb ik de bestelling bij de betreffende winkel moeten annuleren. Dus helaas, ik heb er geen gehad dit jaar. Balen, want deze cake is mij echt nog niet één keer tegen gevallen, per 6 had ik er erg naar uitgekeken.

Back
Bovenaan