Green Bait

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1855
Artikelnaam: Green Bait
Netto Kruitgewicht: 97,1 gram
Aantal Schoten: 50 schots
Effectomschrijving: Sierlijk gevarieerde cake met kometen en een leuke finale!
Tijdsduur: 12 seconden
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 9,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

1855_green_bait_kopie.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prijs/kwaliteit zit het met deze best snor, of de mix van effecten wat voor je is verschilt echter denk ik wel per persoon.

Ik vind alleen die label met die aantrekkelijke dame maar niks. Heeft totaal niks met vuurwerk te maken. Ik noem dat gebrek aan inspiratie.

Ik vind alleen die label met die aantrekkelijke dame maar niks. Heeft totaal niks met vuurwerk te maken. Ik noem dat gebrek aan inspiratie.

Ik noem het juist weer verfrissend en vind er juist niets mis mee, maar smaken verschillen nu eenmaal :wink:

Dit is ook wel een leuk pruttel potje. Vooral de gekleurde parels vind ik erg mooi ( blauw! :D ). Alleen de laatste boeketjes hadden niet gehoeven voor mij, als ze gewoon nog wat van die tails, parels en fluiters deden dan was het beter geweest.

En een eerste straatfilmpje, niet veel freak die deze hebben gehad? Lijkt een vrij onbekende cake, die ik best leuk vond voor in de vooravond. Zit veel variatie in en dat is wel fijn als je veel cakes hebt. Niet veel bijzonders over te vertellen, aardig compleet ding voor scherpe prijs en zeker gezien zijn formaat.

Back
Bovenaan