Thrillseeker
VWC lid
Dit beest moet ik zeker hebben,het liefst 2x naast elkaar!
Ik zocht nog een goeie mine, gevonden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit beest moet ik zeker hebben,het liefst 2x naast elkaar!
Hele mooie cake inderdaad. Dit jaar gaan wij hem ook kopen. Op bert's filmpje vind ik het effect trouwens wel aardig snel weg zijn, klopt dit?
Deze zal dit jaar vrijwel niet meer leverbaar zijn, door een verkeerde inkoop van de leverancier... (laatste woorden letterlijk van een verkoper, Giezen Hoogkerk, door user Woldenga op FPM vermeld). Men zal het dus moeten hebben van wat er nu nog op de planken ligt...
Ik snap niet waarom men hier zo enthousiast over is. De lift is bijzonder matig. Daardoor mist de muur van goud aan hoogte. Ook was hij snel weer voorbij, en vond ik hem kleurloos.
Nee, voor het geld vind ik hem zeker niet goed.
Ik zag het filmpje van de Great Wall of China in Rijswijk en vond deze zo ook wat minder. Zelf vond ik deze cake met oud en nieuw een stuk beter, de mines zijn een stuk groter wanneer je er een paar meter vanaf staat. Blijft natuurlijk wel een effect waar je van moet houden voor dat geld.
"Paar meter vanaf staat!!!"
ha ha ik heb het filmpje van je gezien maar volgens mij zat je er bovenop met je camera![]()