Gratis vuurwerk voor arme kinderen

Jorn89

VWC lid
AMERSFOORT - Kinderen van Stichting Kansarme Kinderen krijgen een gratis vuurwerkpakket van Vuurwerkgigant Amersfoort. Daarin zitten onder meer sterretjes en knalwerwten.

Oudere kinderen krijgen, in overleg met de ouders, een "heus echt" vuurwerkpakket aangeboden.

De initiatiefnemer vindt dat iedereen een leuke oudejaarsavond moet kunnen vieren. "Wij hopen als Vuurwerkgigant zo een steentje bij te dragen aan de maatschappij en dat vuurwerk eens positief in het nieuws komt."

Stichting Kansarme Kinderen opereert vanuit Soesterberg.

Bron:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1420141/gratis-vuurwerk-voor-arme-kinderen.html

Mooie actie!

Goede actie!Jammer van die reactie die op de pagina staat.:mad:Laat die kinderen ook hun pleziertje hebben of gunnen we elkaar helemaal niks meer?wat een droeftoeter.

Dat had iemand op het forum een paar jaar geleden ook georganiseerd en is toen op een flinke negatieve manier geëindigd. Was toen voor de voedselbank meen ik en zijn toen donateurs weggelopen zelfs....

mooi weet dat we zoiets ook is keer hebben gedaan via dit forum. Door is iemand wat adviezen te geven die zoiets wou doen. En toen meerdere dealers spullen gaven en importeurs met pallets :) prachtig. zie hier ook wel is zo jonge in de straat die niet zoveel heeft. Ouders niet gek breed. altijd leuk om de smile te zien als je ze dan. Pak wondertollen rotjes en wat fontijnen geeft. :)

Goede actie..zo hoort het vuurwerk eens als goed nieuws in de krant en wie weet straks weer een paar forum leden extra.

Dat mensen zelfs nog gaan zeiken over een gift bestaande uit sterretjes en knalwerwten! Wat een duistere droefenis! Tegen Vuurwerkgigant Amersfoort zeg ik, chapeau!

Super initiatief! Erg jammer dat de azijnzeikerds zich er weer mee bemoeien. Ipv het goede in de mens te zien......

Dat mensen zelfs nog gaan zeiken over een gift bestaande uit sterretjes en knalwerwten! Wat een duistere droefenis! Tegen Vuurwerkgigant Amersfoort zeg ik, chapeau!

Die kinderen hebben waarschijnlijk de dag van hun leven maar dat is niks meer waard tegenwoordig geloof ik.

Shock heeft zich hier inderdaad heel hard voor gemaakt via vrolijk vuurwerk, en heeft inderdaad een hoop negativiteit als dank gekregen. Neemt niet weg dat ik het gebaar mooi blijf vinden.

ik woon niet eens in de buurt maar heb gewoon gereageerd, eens kijken of ze mijn reactie plaatsen...:D

Een mooi initiatief, dat de kinderen die hier gebruik van maken, een mooie jaarwisseling tegemoet mogen gaan...

Back
Bovenaan