Vinnie
VWC lid
Ik heb de gratis DVD nooit mogen ontvangen.
Slechte zaak.
Zijn er mensen die de DVD wel hebben ontvangen?
![]()
nee ik heb de DVD jammerlijk ook nooit mogen ontvangen. erg jammer, het had zo mooi promotie materiaal kunnen zijn...
Vincent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de gratis DVD nooit mogen ontvangen.
Slechte zaak.
Zijn er mensen die de DVD wel hebben ontvangen?
![]()

Ook niets ontvangen.
Misschien was deze gratis af te halen bij een demo in Deventer, maar helaas, bij navraag had de verkoper(s) alleen 1 eigen exemplaar en geen gratis dvd's gekregen.

Geachte heer/mevrouw,
Een tijd geleden heb ik een formulier bij u op de site ingevuld om een Breeschoten DVD te mogen ontvangen.
Ik heb deze echter tot op heden nog niet ontvangen.
Naar ik aanneem is er bij u wat fout gegaan, want wanneer ik de diverse vuurwerkfora er zo op na lees dan heeft niemand een DVD ontvangen.
Tevens zijn gewonnen prijzen volgens die fora nooit uitgekeerd, of is er iets bekend dat iemand überhaupt wat heeft gewonnen.
Ik zou een reactie van u kant hierop en het alsnog ontvangen van de DVD zeer op prijs stellen.
Met vriendelijke groet,

Ik heb vandeweek een mail naar deze firma gestuurd, deze was al volgt;
Verder geen tegenreactie ontvangen, maar wat lag er vandaag in de bus; de DVD.
Wellicht zijn er wat dingen fout gegaan waar ze zich verder niet over willen uitweiden.
Ik ben in ieder geval blij met m'n DVD en wil van Breeschoten langs deze weg hartelijk bedanken.
mvg Frans