Gratis Breeschoten DVD

moontan

VWC lid
Gratis DVD

Professional Style® collectie - GRATIS DVD

Vul het formulier in en je ontvangt een vuurwerk DVD inclusief het 3d spel ferro-man.

OP = OP

Van alle deelnemers die hun gegevens hebben achtergelaten worden op 30 december 2007 twintig winnaars getrokken die € 250,00 aan vuurwerk bij een van onze dealers kunnen afhalen uit onze Ferro Style collectie en Professional Style collectie.

Deelname aan deze gratis vuurwerk dvd actie is gratis. Alleen ingezonden en geheel ingevulde formulieren dingen mee naar de prijzen. Meedoen is mogelijk tot en met 29-12-2007. Eén inzending per adres.

Winnaars worden per e-mail/telefoon op de hoogte gebracht en zullen bericht krijgen op 30-12-2007. Prijzen zijn niet inwisselbaar tegen geld of een andere prijs.

Over de uitslag van deze gratis vuurwerk actie kan niet worden gecorrespondeerd. Alle gegevens worden eigendom van Breeschoten De Kruiterij BV en kunnen gebruikt worden voor acties die wij in de toekomst gaan doen. Alleen inwoners van Nederland komen in aanmerking voor deze prijzen.

Bron:
http://www.vuurwerkshow.nl/

*heeft dvd besteld*

bedankt Moontan,

als ik er een vuurwerkpakket aan overhoud, krijg je een klopje op je schouder :D. nee grapje, dan zien we wel weer verder...

Vincent

Bedankt moontan voor de tip. heb ook maar het formulier ingevult zo'n DVD is altijd welkom. En zo'n vuurwerk pakket altijd:D Dat zijn we wel weer aan het einde van het jaar.

Betekent volledig ingevuld ook de velden die je niet hoeft in te vullen like Telefoonnummer enz. ?

Ja hoor, je wordt gewoon per e-mail op de hoogte gehouden ;)

Ik heb zelf ook mijn gegevens ingevuld en kijk uit naar de dvd (zitten hier echt geen voorwaarden aan verbonden, ze sturen gewoon dvd's op en geven gratis vuurwerk weg zonder dat je zelf eigenlijk iets hoeft te doen?)

Ja hoor, je wordt gewoon per e-mail op de hoogte gehouden ;)

Ik heb zelf ook mijn gegevens ingevuld en kijk uit naar de dvd (zitten hier echt geen voorwaarden aan verbonden, ze sturen gewoon dvd's op en geven gratis vuurwerk weg zonder dat je zelf eigenlijk iets hoeft te doen?)

Ja hoor het is 100% vertrouwd.
Breeschoten verstrekt al een paar jaar gratis dvd,s.
En tot op heden nooit iemand met klachten gehoord.
Het is pure reclame voor Breeschoten.

:bye:

Breeshoten komt elk jaar met een nieuwe DVD die je meestal wel kunt bestellen via hun website. Vorig jaar niet geloof ik, maar toen heb ik er een gekregen van een locale dealer hier:)

Ik heb hem ook besteld:)

ik heb net ook maar mijn gegevens achtergelaten;) je weet nooit waar het goed voor is he:rolleyes: maar elke dvd is mooi meegenomen.

heb een paar dagen geleden ook het formulier ingevuld.
heeft iemand de dvd al ontvangen? ik weet dat dit misschien even kan duren maar vroeg het me zomaar af.

De DVD had ik eigenlijk al, maar vuurwerk winnen zou best leuk zijn :D
Vandaar dat ik toch maar even mijn gegevens heb achtergelaten!

Back
Bovenaan