Gratis Breeschoten DVD

Een week of 2 - 3 geleden ingevuld en helaas ook nog niets ontvangen.
Misschien dat er iemand zich meld die wel de DVD heeft ontvangen, dat geeft dat weer een beetje hoop.

grt Frans

Nou, ik sta anders tot aan m'n knieën in de gratis Breeschoten dvd's!

Is dit waar?
Nee, natuurlijk niet.
Nog een reden om Breeschoten dit jaar compleet links te laten liggen.
Niet alleen matige produkten, maar nog slechte PR ook...

Zeer slechte actie.
Ik denk dat ze door deze actie zichzelf weer voor de kop hebben geslagen. Net als hun prijzen.

Zit er hier nog één van de twintig gelukkigen die voor 250 euro aan vuurwerk heeft mogen ophalen, of anders 1 van de 100 vuurwerkbonnen á 100 euro heeft ontvangen?
Heb nog steeds niemand gehoord die een DVD heeft mogen ontvangen, dus begin een beetje te twijfelen aan de algehele geloofwaardigheid van deze actie. :frusty:

Ook niets ontvangen.
Misschien was deze gratis af te halen bij een demo in Deventer, maar helaas, bij navraag had de verkoper(s) alleen 1 eigen exemplaar en geen gratis dvd's gekregen.

Ook niets ontvangen.
Misschien was deze gratis af te halen bij een demo in Deventer, maar helaas, bij navraag had de verkoper(s) alleen 1 eigen exemplaar en geen gratis dvd's gekregen.

HAHA dus zelfs de verkopers hebben geen gratis dvd's gekregen? Wat sneu zeg. Beetje doen alsof ze sociaal zijn en niemand iets geven..
Triest!
:bye:

Nou,, het zijn echte oplichters die gasten van breeschoten,, ik zie al dat niemand wat heeft gekregen en de winnaar van ferro-man zou ook "zogenaamd" de LIMITED EDITON assortiment ontvangen na de kerst!! En de winnaar dat ben ik,, maar heb helemaal niks gehad:s Pure affzetterij!!

Ik heb vandeweek een mail naar deze firma gestuurd, deze was al volgt;

Geachte heer/mevrouw,

Een tijd geleden heb ik een formulier bij u op de site ingevuld om een Breeschoten DVD te mogen ontvangen.
Ik heb deze echter tot op heden nog niet ontvangen.
Naar ik aanneem is er bij u wat fout gegaan, want wanneer ik de diverse vuurwerkfora er zo op na lees dan heeft niemand een DVD ontvangen.
Tevens zijn gewonnen prijzen volgens die fora nooit uitgekeerd, of is er iets bekend dat iemand überhaupt wat heeft gewonnen.
Ik zou een reactie van u kant hierop en het alsnog ontvangen van de DVD zeer op prijs stellen.

Met vriendelijke groet,

Verder geen tegenreactie ontvangen, maar wat lag er vandaag in de bus; de DVD. :)
Wellicht zijn er wat dingen fout gegaan waar ze zich verder niet over willen uitweiden.
Ik ben in ieder geval blij met m'n DVD en wil van Breeschoten langs deze weg hartelijk bedanken.

mvg Frans

Ik heb vandeweek een mail naar deze firma gestuurd, deze was al volgt;

Verder geen tegenreactie ontvangen, maar wat lag er vandaag in de bus; de DVD. :)
Wellicht zijn er wat dingen fout gegaan waar ze zich verder niet over willen uitweiden.
Ik ben in ieder geval blij met m'n DVD en wil van Breeschoten langs deze weg hartelijk bedanken.

mvg Frans

Bedankt voor je bericht Frans.
Het is een beetje de mosterd na de maaltijd.
Affijn jij bent er in ieder geval blij mee.
Vele anderen hebben tevergeefs deze dvd besteld en nooit ontvangen.

Ik heb de dvd ook niet ontvangen. in het vervolg laat ik die zogenaamde acties van hun maar lekker links liggen.

Sja ik vind ook dat dit bedrijf communicatief enorm de plank mis slaat. Dingen beloven en vervolgens niet nakomen. Daarnaast als ik de prijzen zie van sommige produkten dan schrik ik werkelijk.. Asociaal hoog gewoon. Heb medelijden met de mensen die er wel intrappen :angry:

Back
Bovenaan