Grapperhaus: Mogelijk totaal vuurwerkverbod bij nieuw geweld oudjaar

Ik voermoed dat zo´n bericht opzettelijk de lucht in wordt geslingerd om zo vooraf te dreigen zodat ze hopen dat de jaarwisseling rustig zal verlopen. Maar ook zonder vuurwerk blijft het een feest waarvan sommige alles zullen aangrijpen om te slopen en onrust te stoken helaas.
Alles draait om intimideren.

Ja voorspelbaar dit, typisch het politieke spelletje. Eerst onzinnige maatregelen nemen die makkelijk er door te krijgen zijn maar nergens goed voor zijn en dan zeggen "ondanks dat we al zo veel gedaan hebben....blijft het een probleem...en nu zien we geen andere mogeljkheid dan het compleet te verbieden" m.a.w. we hebben er alles aan gedaan maar we konden niet anders.

Ik weet wel dat als vuurwerk verboden wordt mijn auto de garage in gaat...

Maar goed verder heb ik de eerste spulletjes binnen en ga ik er lekker van genieten de komende dagen!

Tja hoeveelste keer is dit wel niet dat het wordt voorgedragen :p

En natuurlijk zegt hij dat wat verwacht men dan.... Wordt nu natuurlijk weer extra uitvergroot.

Zou het misschien een stunt kunnen zijn om de vuurwerk verkopen van dit jaar nog meer te boosten, wat dus ook meer belasting inkomsten betekend? Rare uitspraak. Ik neem aan dat een minister wel zo slim is om te weten dat bij een 'totaalverbod' er alleen maar meer ongeregeldheden gaan komen? (zie Den Haag)

Zou het misschien een stunt kunnen zijn om de vuurwerk verkopen van dit jaar nog meer te boosten, wat dus ook meer belasting inkomsten betekend? Rare uitspraak. Ik neem aan dat een minister wel zo slim is om te weten dat bij een 'totaalverbod' er alleen maar meer ongeregeldheden gaan komen? (zie Den Haag)

waarschijnlijk heeft gewoon de interviewer gevraagd "als er weer veel incidenten plaats vinden zal het totaalverbod dan weer aan de kamer voorgelegd worden ?" Het enige logische antwoord wat je dan als minister voor veiligheid kan geven is "ja".

Het is dan ook niet zozeer een bedreiging voor ons bedoeld maar meer om het eigen imago te beschermen.

waarschijnlijk heeft gewoon de interviewer gevraagd "als er weer veel incidenten plaats vinden zal het totaalverbod dan weer aan de kamer voorgelegd worden ?" Het enige logische antwoord wat je dan als minister voor veiligheid kan geven is "ja".

Het is dan ook niet zozeer een bedreiging voor ons bedoeld maar meer om het eigen imago te beschermen.

Dat denk ik ook, in deze tijd ligt zo je kop eraf in de politiek zeker als het om oud en nieuw gaat je ziet nu zelfs dat de VVD ook begint te twijfelen.

Deze reactie allemachtig waar heeft zij last van:confused:

(Martinel 28 december 2019 at 19:15
Ik ben voor een totaalverbod. Hoor al dagen knallen die werkelijk niet zijn te verdragen. Handhaving? Wie, o, wie? En dan moet het ergste nog komen.
Opzouten met die knallen. In dit geval ben ik voor KEIHARD aanpakken van al die vaders die hun zonen ‘leren’ hoe het moet. Al die zielige pubervaders die hun onderbuik naar hun zonen tentoonspreiden.”Zo hoort het zoon” Zo hoor je te knallen. Allemaal FvD en/of PVV stemmers.)

Weet die feministische azijnzeiker van de hoogste zuurtegraad,ook dat er vrouwen stoken? Mischien dat iemand haar dat kan vertellen? En inderdaad,stoken en knallen als een mf,op de juiste dag en tijd. En anders,zoek een rustige plek. Waar je de anti's niet tot last bent. Als het dan moet.

Ik ben voor een totaalverbod. Hoor al dagen knallen die werkelijk niet zijn te verdragen. Handhaving? Wie, o, wie? En dan moet het ergste nog komen.
Opzouten met die knallen. In dit geval ben ik voor KEIHARD aanpakken van al die vaders die hun zonen ‘leren’ hoe het moet. Al die zielige pubervaders die hun onderbuik naar hun zonen tentoonspreiden.”Zo hoort het zoon” Zo hoor je te knallen. Allemaal FvD en/of PVV stemmers.)

Hersenspoeling

Wauw je moet eronder zetten uit onderzoek blijkt dat de meeste vuurwerkliefhebbers VVD, CDA en 50+ stemmers zijn. Ja ook fvd en pvv maar goed

Zal wel een zeer overbezorgde moeder zijn denk ik . Al met al snap dit mens totaal niks van het mannelijk menssoort

Ik kan niet wachten op een totaal verbod! Dan gaat jan en alleman aan het heerlijke zware knalwerk. Salutes, cobras en shells in overvloed!puur genieten dus. Er zullen nog meer illegale handelaren bijkomen en groter worden. Lekker "vrije" handelsgeest markt. Is ons kenmerk toch als Nederlanders? Stimulatie van Creatieve handelsgeest in het buitenland. Nieuwe generatie cobras, screams, it bommen, salutes in alle maten en al dat andere rommel. Extra vandalisme en gewonden en doden. Dan kan ik aan de zijkant lekker met mijn vingertje wijzen naar de linkse gutmensch. Kan niet wachten. #gezeur en gezeik zat van hypocriete lui.

Nou met een beetje mazzel Djara komt dat volgend jaar al. Geweld komt er zeker. Remkens heeft Den Haag al uitgelokt. Buiten vuurwerk om liggen tradities onder vuur. Mensen zijn boos, geïrriteerd, gefrustreerd over alles wat gaande is in dit land. Dat komt de 31ste er wel uit hoor

Hopelijk neemt hij Den Haag niet mee wat betreft onrustige jaarwisseling, want daar kan het wel eens goed uit de klauwen lopen..

Back
Bovenaan