Grandizer

Staat nog op de wishlist voor 2024, afwachten op een mooie actie ergens :) en anders voor volgend jaar

Weet iemand misschien hoe de 25 en 30mm in deze vette box verdeeld zijn? Op film lastig te oordelen door al het gekrakel 😁

Nog even een soort review / side note. De wind stond van de zijkant wat de uitwerking duidelijk beinvloedde en we stonden inderdaad op een afstandje. Hij kwam vanavond in mijn optiek niet goed tot z'n recht, ik schreef er net een bericht over op FPM maar ik denk bij nader inzien dat je dit product op een ander moment beter kan beoordelen. Ik vond bijvoorbeeld de shape niet zo heel breed maar je vergeet snel dat je naar een show staat te kijken waar ook nog eens grote singleshots, cakes in V shape werd geschoten, de wind invloed er op had en we niet van een straatafstand stonden te kijken. Of dit hét product van Wolff wordt vind ik persoonlijk niet maar dat is totaal smaakgericht. Ik denk dat ie beter op een demo te beoordelen is dan in een show met allemaal T2 / F4 / Funke spul

Hij kan mij ook nog niet echt overtuigen, vind hem wat slordig ogen. Mooie bak hoor, maar met je eens Daan dat dit niet hét product van Wolff is.

Jammer zeg. Vind het ook eenn rommelig geheel. Soms heb ik het idee dat er gewoon 'random' schoten uitkomen en dattie niet hetzelfde constante tempo heeft.

Grappig want dat onvoorspelbare vind ik juist wel een toffe chaos. Niemand weet waar de volgende klap komt en dan met de goeie crackling mine weet je nooit waar je moet kijken.

Back
Bovenaan