simmien VWC lid 1 okt 2024 #21 Staat nog op de wishlist voor 2024, afwachten op een mooie actie ergens en anders voor volgend jaar
Stuifie VWC lid 2 okt 2024 #22 Arviidd zei: Beste doos. Ik blijf het mooi vinden gewoon zo'n kartonnen doos met alleen maar tekst en natuurlijk het 1.4 logo. Klik om te vergroten... Grappig dat je dit zegt. Daar was ik vroeger erg gevoelig voor! Altijd gedacht dat ik de enige was.
Arviidd zei: Beste doos. Ik blijf het mooi vinden gewoon zo'n kartonnen doos met alleen maar tekst en natuurlijk het 1.4 logo. Klik om te vergroten... Grappig dat je dit zegt. Daar was ik vroeger erg gevoelig voor! Altijd gedacht dat ik de enige was.
sender92 VWC lid 4 okt 2024 #23 Weet iemand misschien hoe de 25 en 30mm in deze vette box verdeeld zijn? Op film lastig te oordelen door al het gekrakel
Weet iemand misschien hoe de 25 en 30mm in deze vette box verdeeld zijn? Op film lastig te oordelen door al het gekrakel
BlackIce45 VWC lid 4 okt 2024 #24 sender92 zei: Weet iemand misschien hoe de 25 en 30mm in deze vette box verdeeld zijn? Op film lastig te oordelen door al het gekrakel Klik om te vergroten... Op de render van het product zie ik geen verschil in kaliber
sender92 zei: Weet iemand misschien hoe de 25 en 30mm in deze vette box verdeeld zijn? Op film lastig te oordelen door al het gekrakel Klik om te vergroten... Op de render van het product zie ik geen verschil in kaliber
R Rocketfreak VWC lid 4 okt 2024 #25 Op de dummy staat ook alleen 1" dus ik vermoed dat die 30mm een foutje is in de openingspost...
sender92 VWC lid 5 okt 2024 #26 Uhm, in het boekje van Wolff staat ook 25+30. Wellicht toch een foutje...