Grand Prometheus

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: RVW 621
Artikelnaam: Grand Prometheus 500 gram
Bruto Gewicht: ....
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 15 schots
Effectomschrijving: 15 shots multi effect cake met effecten die je versteld doen staan. Varierend van prachtige blauwe sterren met zilver crackling tot spinner tails naar fel gouden effect. Een must have voor de liefhebber.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 6 stuks
Richtprijs: van 29,95 voor 25 euro

O.a. te koop bij: Rubro.nl

621_grand_prometheus_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
25 euro voor 500 grammer is niet verkeerd.
worden alle 3 de 500 grammers ook als pakket verkocht? voor speciale pakket prijs?

- Grand Prometheus
- Violet Contender
- Visual Mastermind
allemaal 25 euro en 500 gram?

25 euro voor 500 grammer is niet verkeerd.
worden alle 3 de 500 grammers ook als pakket verkocht? voor speciale pakket prijs?

- Grand Prometheus
- Violet Contender
- Visual Mastermind
allemaal 25 euro en 500 gram?

Het zijn er 5 zelfs :wink: Een winkelier is hier natuurlijk vrij in om er een actie mee te doen.

Film van mij! Gemaakt bij Vechtweelde gisteren.

Fontein is 3x niks. De boeketten knallen wel zeer hard, maar het boeket valt erna wat tegen. Beetje klein.

Film van mij! Gemaakt bij Vechtweelde gisteren.

Fontein is 3x niks. De boeketten knallen wel zeer hard, maar het boeket valt erna wat tegen. Beetje klein.

Goud he, lijkt me te verwaaien als ik zo kijk. De andere 500g cakes van deze lijn vind ik op film wel goed presteren (zonder wind).

Net weer een Grand Prometheus geschoten, Blijft een heerlijk potje hoor! Was hier vrijwel windstil en zo komt die heel mooi tot z'n recht. Ik kreeg m gratis bij m'n bestelling.

Hele mooie brede spinners in deze pot! Zag er net ook nog eentje een paar straten verderop de lucht in gaan. Gaaf! :D

Back
Bovenaan