Grand Bastard Pack

Arviidd

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: KY5701
Artikelnaam: Grand Bastard Pack
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Grootverpakking van de Thunderking nieuwe style: dikker, groter en harder!! Grote mines , effecten en harde klappen. 24 Stuks in een doos.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoneenheid: 12/1
Richtprijs: € 19,99
Voorverkoopprijs: € 13,49

grand_bastards_pack.jpg

Bijlagen

• grand-bastard-pack.png
    grand-bastard-pack.png
    494,4 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Heel benieuwd naar deze nieuwe single shots. Vind het wel een vooruitgang dat de meeste importeurs nu echt een fatsoenlijk effect erin doen ipv 2 sterren. 9.5NEM per stuk zie ik.

Ik had er bijna een paar van besteld maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb. Dit zijn dezelfde als de Defender van Wolff, en die had ik al besteld.

Net een pack Grand Bastards gehaald.
Moet zeggen dat ze goed afgewerkt en groter zijn dan mijn verwachting.
De diameter van een tube is 25 mm en de hoogte rond de 16 cm.
De voetjes zijn goed stabiel en vallen er niet snel af.
NEM Van een bulkpack: 228 gram
NEM Ven één single shot: 9,5 gram
Hier een paar foto's ter illustratie:

Grand Bastards China Red.jpg
Single Shots hoogte vergelijking.jpg

Laatst bewerkt:
Ziek goede sier singleshots met trouwens 3 verschillende effecten wat je kan zien aan de productcode die eindigt of met een A,B of C. Gingen inderdaad niet erg hoog waardoor vooral de vette Blink boeketen soms tot aan de grond doorbranden, 2 effecten hadden Blink, 1 effect niet en die had crackling met peony. Ik koop hier volgend jaar zeker meer van want de prijs vond ik best laag voor de effecten die uit deze shots kwamen.

Vond deze ook top en goed betaalbaar. Van mij mag deze trand zich doorzetten. De kleine single shots eruit en dan dit soort als vervangers.

Je betaald wat meer, maar dan heb je wel een goede single shots met keiharde knal en sier+ crackling.
Ik heb dit jaar 3 doosjes van genomen

Heeft iemand ze dit jaar al geschoten? Ze zijn in anders gebouwd dan vorig jaar, veel meer klei en lont gaat veel hoger de tube in.

Back
Bovenaan