Goudmatten 180sh 500sh 1000sh

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xtremerides

Banned
Of het ligt aan mijn of er is geen topic over de goudmat. Ik begrijp dat niet, iedereen is gek van een China Thunder achtige matten maar deze matten mogen er toch ook wezen. Hier de 180sh versie:

Speciaal voor onze Erwt:

15,- 180sh
40,- 500sh
80,- 1000sh

Ik vind ze van goede kwaliteit maar het grote publiek kiest liever voor een Celebration Cracker waar ze vaak ten onrechte mee vergeleken worden.

Wordt verkocht oa bij Wimmers te Maaseik

Gaan verder toch geen moeilijke vragen stellen over importeurs enz? ;) :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb deze afgelopen oudjaar ook voorbij zien komen en ik moet zeggen dat ik het een prima matje vind. Okee, hij komt niet in de buurt van de Colourfull Kingscracker (zoals sommigen beweren), maar past eerder in het rijtje degelijke nitraatmatten. Goeie doffe knallen, minder schel dus dan een Chainthunder. Wel even ophangen zo'n soort mat, want anders gaat ie te snel en schieten de (toch wel zware) knallers alle kanten op.

Cameo

Ik heb de variant van pyrostar meegemaakt en ook gefilmd. Hij komt voor in mijn promo!

Wat een mat is dat zeg, gaat echt als een trein! 180 shots in 2 sec. weg ofso. En hard! Hij was beter dan de colourfull kingscracker, die ik uiteraard ook gefilmd hebt. En echt heel veel snippers en rookontwikkeling. Kan hem echt aanraden.

Nou ik en mijn pa hadden er 08/09 3stuks en wat een bruut geweld. Inderdaad niet te vergelijken met een chainthunder. Die van ons had wel de snelheid maar had minder witte flitsen/ doffere knallen en een stuk harder :D

Nee hoor, hij vergelijkt 2 matten met elkaar waar het hier allebei niet over gaat. Als in de vergelijking ook de goudmat voorkwam had ik er niks van gezegd.

Hij heeft het toch over een goudmat, welliswaar eentje die niet bij wimmers oid word verkocht maar hij heeft het toch echt ook over de 180sh goudmat van Pyrostar:wink:

Had deze gekocht afgelopen jaar en opgehangen was hij alsnog in 2/3 sec weg... het leverde wel een enorm kabaal op:)

Volgens de website van de pyroshop heeft pyrostar 2 matten van 180 schots: the black one en mega flash. Een goudmat zie ik er niet bij staan, dus ik neem aan dat een van die 2 bedoeld wordt. Dan gaat het inderdaad om een variant op de goudmat en niet om een echte goudmat zoals MasterBsc aangaf.

De 'Megaflash' van pyrostar is een variant op de goudmat. Of een concurrent op de goudmat. Net zoals dat er meer 'nitraatmatten' zijn.

En ik zit dus niet in het verkeerde topic, zoals meerdere zeiden vergelijk ik deze goudmat dus met een andere mat uit belgie, de colourfull kingscracker. :)

de goudmat is hetzelfde als de 3001 Mega flash 180shots deze heeft ook de goude achterkant. Er zijn in Belgie 2 soorten goudmatten 180sh. 1 van pyrostar en 1 van wimmers.. Er zit wel groot verschil in knal en snelheid in .

Heb beide gehad, en de pyrostar 'goudmat', is stukken harder! En ook stukken sneller. Kost als ik het goed heb een euro of 14, en de wat slomere, de bekendere versie kost 15 euro. Die is te koop bij Loots.

De 500 en de 1000 schots mat zijn momenteel verkrijgbaar in Olen! ik denk van de oude wimmers collectie! toch leuk om deze mat nog eens in handen te hebben en op film te zetten.

Ik heb ze in het verleden allemaal gehad, die van Wimmers dan.
Dit was toch wel een hele leuke mat hoor, met geen enkele andere mat te vergelijken wat betreft snelheid en hardheid.
Ze gaan inderdaad wat langzamer met echte doffe dreunen, persoonlijk vind ik dit juist de charme van deze matten.

In het verleden ook de goudmatten van wimmers gehad en sluit me volledig aan bij de post van micheel.Zeer zeker de moeite waard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan