Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vind dit verhaal wel wat opgeblazen worden. Hier in t Westland werden in de jaren 80 en daarvoor complete veldslagen geleverd met de ME en de gemeentes waren elk jaar miljoenen guldens (toen nog) kwijt om de schade aan wegen ed te herstellen.
Om dit alles tegen te gaan kwam er een wethouder op t idee om maar eens wat grote feesten te organiseren. Sindsdien gebeurd er relatief weinig meer.
Conclusie: De gemeentes zien de uitgaves met miljoenen teruglopen op een heel goedkope manier.
En hoewel dit natuurlijk ook tegen al mijn principes in gaat, kan ik de gemeente Gouda (en alle andere gemeenten) heel goed begrijpen.

Om dit alles tegen te gaan kwam er een wethouder op t idee om maar eens wat grote feesten te organiseren.
Vind dit verhaal wel wat opgeblazen worden. Hier in t Westland werden in de jaren 80 en daarvoor complete veldslagen geleverd met de ME en de gemeentes waren elk jaar miljoenen guldens (toen nog) kwijt om de schade aan wegen ed te herstellen.
Om dit alles tegen te gaan kwam er een wethouder op t idee om maar eens wat grote feesten te organiseren. Sindsdien gebeurd er relatief weinig meer.
Conclusie: De gemeentes zien de uitgaves met miljoenen teruglopen op een heel goedkope manier.
En hoewel dit natuurlijk ook tegen al mijn principes in gaat, kan ik de gemeente Gouda (en alle andere gemeenten) heel goed begrijpen.
Zolang er hier nog ik weet niet hoeveel mensen aan de voedselbank zitten. En geen geld hebben om te vreten. Kunnen ze het geld beter DAAR in steken in plaats van het aan dit soort stinkvolk te besteden.
Iedereen mag zijn mening hebben, maar blijf alstjeblieft normaal doen!
Belachelijk om deze mensen 'stinkvolk' te noemen...
Hoezo als je in mijn ogen mensen overvalt en in elkaar slaat. Ben je niks beter als dit waard
Dat kan je best vinden. Maar ik vind dat je het dan lekker voor je mag houden..

Nounou,
Je kan je mening best op een normale manier geven hoor
Je gaat een beetje ver dennis, maar het blijft je mening.
EDIT: ik sluit me aan bij het bericht hierboven.
Het is ook belachelijk om een heel volk te veroordelen door een paar etterbakken.
Het blijft een vuurwerkforum, we zijn hier voor onze gezamelijke hobby. Hou het dan een beetje gezellig ja.