Gouda moet stoppen met belonen crimineeltjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
een malig extra geld uit trekken voor toezicht en controle!
een ieder die zich misdraagd melde op het beuro (zo niet kom je ze halen!
de oud jaar daar op vast zetten of een enkel bandje!
wedden dat het daarna stuk rustiger word!
zo niet een zweepslag aan alle misdragers:D

Vind dit verhaal wel wat opgeblazen worden. Hier in t Westland werden in de jaren 80 en daarvoor complete veldslagen geleverd met de ME en de gemeentes waren elk jaar miljoenen guldens (toen nog) kwijt om de schade aan wegen ed te herstellen.
Om dit alles tegen te gaan kwam er een wethouder op t idee om maar eens wat grote feesten te organiseren. Sindsdien gebeurd er relatief weinig meer.
Conclusie: De gemeentes zien de uitgaves met miljoenen teruglopen op een heel goedkope manier.
En hoewel dit natuurlijk ook tegen al mijn principes in gaat, kan ik de gemeente Gouda (en alle andere gemeenten) heel goed begrijpen.

Dit wilde ik nou ook zeggen, het is geen eerlijke oplossing, maar het heeft gewerkt.

Wat je afkomst ook is je hoort je gewoon te gedragen :wink:

Om dit alles tegen te gaan kwam er een wethouder op t idee om maar eens wat grote feesten te organiseren.

Ik vind dat er toch een duidelijk verschil is in het organiseren van een feest door een gemeente of het geld GEVEN aan een bepaalde groep om iets te organiseren.

Vind dit verhaal wel wat opgeblazen worden. Hier in t Westland werden in de jaren 80 en daarvoor complete veldslagen geleverd met de ME en de gemeentes waren elk jaar miljoenen guldens (toen nog) kwijt om de schade aan wegen ed te herstellen.
Om dit alles tegen te gaan kwam er een wethouder op t idee om maar eens wat grote feesten te organiseren. Sindsdien gebeurd er relatief weinig meer.
Conclusie: De gemeentes zien de uitgaves met miljoenen teruglopen op een heel goedkope manier.
En hoewel dit natuurlijk ook tegen al mijn principes in gaat, kan ik de gemeente Gouda (en alle andere gemeenten) heel goed begrijpen.

Grote feesten organiseren om misdaad tegen te gaan, is in mijn ogen toch HEEL wat anders als tuig persoonlijk te belonen met een cheque van 2250 euro.
Dit is in mijn ogen gewoon belachelijk! Ik snap niet dat jullie dit goed kunnen praten, of kunnen begrijpen. Daarbij moeten we de entree van dit soort feesten vaak ook nog betalen!

Ze moeten dit tuig gewoon veel harder aanpakken. Dit werkt alleen maar averechts. Volgend jaar is het weer raak met dit tuig. Want ja ze worden er toch voor beloond.

Zolang er hier nog ik weet niet hoeveel mensen aan de voedselbank zitten. En geen geld hebben om te vreten. Kunnen ze het geld beter DAAR in steken in plaats van het aan dit soort stinkvolk te besteden.

Zolang er hier nog ik weet niet hoeveel mensen aan de voedselbank zitten. En geen geld hebben om te vreten. Kunnen ze het geld beter DAAR in steken in plaats van het aan dit soort stinkvolk te besteden.

Iedereen mag zijn mening hebben, maar blijf alstjeblieft normaal doen!
Belachelijk om deze mensen 'stinkvolk' te noemen...

Ik heb de laatste berichten gelezen en ik heb ook mijn mening natuurlijk over het onderwerp.Maar,nu komt de maar,ik vind eigenlijk dat zo'n post hier op een vuurwerkforum niet thuishoort.We zijn hier met zijn allen voor onze gezamelijke hobby en nu lees ik dat freaks steeds onaardiger worden tegen elkaar.Om je gal te spugen over dit onderwerp zijn er ook andere fora.Laten we het hier gewoon houden en niet meer doorgaan over het onderwerp.

Nounou,
Je kan je mening best op een normale manier geven hoor :wink:

Je gaat een beetje ver dennis, maar het blijft je mening.

EDIT: ik sluit me aan bij het bericht hierboven.
Het is ook belachelijk om een heel volk te veroordelen door een paar etterbakken.
Het blijft een vuurwerkforum, we zijn hier voor onze gezamelijke hobby. Hou het dan een beetje gezellig ja.

Nounou,
Je kan je mening best op een normale manier geven hoor :wink:

Je gaat een beetje ver dennis, maar het blijft je mening.

EDIT: ik sluit me aan bij het bericht hierboven.
Het is ook belachelijk om een heel volk te veroordelen door een paar etterbakken.
Het blijft een vuurwerkforum, we zijn hier voor onze gezamelijke hobby. Hou het dan een beetje gezellig ja.

Vervoordeel ik een heel volk op dit tuig? Nee dan denk ik dat jullie mijn bericht verkeerd opvatten. Het gaat er mij om dat er bakken met geld aan dit soort volk besteed word. Terwijl de mensen die geen cent hebben aan de voedselbank zitten. En ik had het mischien geen stinkvolk moeten noemen eerder tuig of gajes. Want dat is het gewoon.

En voor jullie gaan roepen racist dit/dat. Nee ik ben geen racist. Maar het is wel erg toevallig dat het elke keer weer marokanen zijn die je in de media tegenkomt.
En er zijn heus wel goede. ken er ook een paar. Maar nee het is niet mijn favoriete volk.

Verder sluit ik me aan bij het bericht van Corne

Hoor je ooit in het nieuws, een blanke man van 45? Nee dan hoor je een man van 45.
Je hoort wel vaker een zwarte man van 45. En niet een man van 45. Snapje?
Al ontken ik niet dat het wel een probleem is in Nederland.
Ik ben bekend met veel problemen hier, en zie het gebeuren. Overal wordt heus wel geld aan gegeven.
Neem maar van mij aan dat iedereen probeert een steentje bij te dragen.
Het is misschien belachelijk, wat in mijn ogen een groot woord is.
Maar het heeft geholpen om verdere escalaties te voorkomen wat het idee was van de gemeente.

Slim plan om er nu over te stoppen?

Heel slim plan.Hoop dat een mod er een slotje opgooit.***len over vuurwerk doe ik liever.Daar krijg ik namelijk goede zin van.
Halleekes

Corné, bedankt voor je opbouwende kritiek
Ik ben het gedeeltelijk met je eens.
Wij zijn een website die tot doel heeft het vertrekken van informatie over vuurwerk in de breedste zin des woords.
Politieke standpunten,politieke meningen en politieke besluiten welke met vuurwerk te maken hebben maken ook onderdeel uit van die informatievoorziening.
Op dit forum hanteren wij regels hoe wij met elkaar moeten omgaan. O.a. schelden, discriminatie is verboden.
Op dat laatste punt geef ik jou gelijk. Om die reden is het door jou bedoelde topic zo juist gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan