Gorinchem Damen Shipyard

Vorige week was er een prive showtje voor een man die 40 was geworden.
Hij hield van vuurwerk en van Marco borsato.
na het 1,5 uur durende optreden van marco Borsato werd het vuurwerk ontstoken aan de overkant van Damen Shipyard.
max kaliber is hier 2,5 inch

gorinchem2_gif.gif

Ik heb er ook nog gefilmd!

Het showtje is geschoten door Xena vuurwerk voor Damen Scheepswerf. Het vuurwerk bestond uit diverse prof cakes, consumenten cakes, bengalen, 48 candles en 240 shells met een kaliber van 2,5 inch.

DSC_00822.JPG

DSC_00642.JPG

DSC_00391.JPG

DSC_00152.JPG

Meer foto's vind je in dit album: Gorinchem 2009

Direct link naar vimeo voor download van de film: Gorinchem 2009 - HD-WMV
Ps. je moet wel registreren bij vimeo als je de film wilt downloaden.

Vincent en Toon bdankt voor het delen van deze leuke beelden en informatie
Ik heb ontzettend genoten van deze show.
Er zit een moordend tempo in deze show, consumentenvuurwerk wordt weer afgewisseld met prof vuurwerk. Mooie cake,s en shells.
Ik heb tot nu toe weinig shows van Xena live gezien, maar wat ik zag was erg goed.
Ze bedenken een show afhankelijk van het beschikbare budget natuurlijk, en putten dan uit het beste arsenaal wat er te verkrijgen is.

Ja leuk voor deze man zeg, Marco Borsato op bezoek, een eigen show.
Hij moet wel goed geboerd hebben.

Een show van Xena is volgens mij nooit slecht. Ik ben nog nooit met een *** gevoel naar huis gegaan. Ik vind altijd dat ze proberen te vernieuwen en dat ze altijd kijken naar de betere producten op de markt. Het vernieuwen was in deze show niet aanwezig maar ik bedoel daarmee de shows in het algemeen.

Ik zie ze ook te weinig aan het werk en probeer ze dit jaar meer shows te bezoeken.

Back
Bovenaan