Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb alleen een lijstje gehad daar stond op dat deze zonder kooi komt. Heb jij een lijst waar dit wel met kooi is?allebei met kooi
Damn right! Zoiets kan echt niet, maar het is ondertussen wel normaal in elke branche. Gros van de consumenten zal het niet interesseren en al helemaal niet opvallen, maar voor ons is transparantie van "levensbelang"... de kwaliteitslat ligt gewoon een heel stuk hoger. Ik wil weten wat ik koop, én uiteindelijk krijg. Bij deze hoge bedragen wil ik het risico gewoon niet nemen.Downgrades zonder melding bij product of wijziging artikelnummer of naam zijn echt not done..
Info uit eerste hand, dank voor de opheldering en mooi om te horenallebei met kooi
kmak is van China Red, dus die zal het echt wel weten.Ik heb alleen een lijstje gehad daar stond op dat deze zonder kooi komt. Heb jij een lijst waar dit wel met kooi is?
Iedereen zijn voorkeur en belangen toch? Voor mij persoonlijk is een burst een van de belangrijke eenheden van een compound. Als dat er niet is hoef ik het niet? Dus laat mensen lekker zeiken in hun eigen straatje.We gaan het meemaken. Wat een gezeik iedere keer als iemand iets post over een compound zonder kooi.
Dan heb je mij verkeerd begrepen. Heb ook liever kwaliteit en daar hoort een goede burst zeker bij. Men plaatst alleen iets te snel berichten als men ergens wat opgevangen heeft dat een bewezen goede compound dit jaar zonder kooi komt.Iedereen zijn voorkeur en belangen toch? Voor mij persoonlijk is een burst een van de belangrijke eenheden van een compound. Als dat er niet is hoef ik het niet? Dus laat mensen lekker zeiken in hun eigen straatje.