Gorilla

Downgrades zonder melding bij product of wijziging artikelnummer of naam zijn echt not done..
Damn right! Zoiets kan echt niet, maar het is ondertussen wel normaal in elke branche. Gros van de consumenten zal het niet interesseren en al helemaal niet opvallen, maar voor ons is transparantie van "levensbelang"... de kwaliteitslat ligt gewoon een heel stuk hoger. Ik wil weten wat ik koop, én uiteindelijk krijg. Bij deze hoge bedragen wil ik het risico gewoon niet nemen.
allebei met kooi
Info uit eerste hand, dank voor de opheldering en mooi om te horen

Ik neem aan dat een eigenaar van 3 China red winkels ook weet wat er bij hem geleverd wordt. Anders heeft CR dit foutief gecommuniceerd?

Als kmak zegt dat dit met kooi is geloof ik dat direct. Als ik heel eerlijk ben, vindt je ik het een beetje een "grote mond" reactie.

Wat voor lijst heb je gezien dan Mike? Een bestelformulier? Want als je daar je info uit gaat halen en hier verkondigd als waarheid kan dat ook echt niet?

We gaan het meemaken. Wat een gezeik iedere keer als iemand iets post over een compound zonder kooi.
Iedereen zijn voorkeur en belangen toch? Voor mij persoonlijk is een burst een van de belangrijke eenheden van een compound. Als dat er niet is hoef ik het niet? Dus laat mensen lekker zeiken in hun eigen straatje.

Ik ga geen grote mond hier verkondigen. Zou ik nooit doen. Ik bestel dit jaar ook gewoon weer bij China red. Verder hou ik niet van heen en weer verwijten aanvallen en verdedigen. Laten we het netjes houden met z’n allen. Jullie mogen me persoonlijk een bericht sturen en zal hier netjes op reageren verder.

Groetjes

Iedereen zijn voorkeur en belangen toch? Voor mij persoonlijk is een burst een van de belangrijke eenheden van een compound. Als dat er niet is hoef ik het niet? Dus laat mensen lekker zeiken in hun eigen straatje.
Dan heb je mij verkeerd begrepen. Heb ook liever kwaliteit en daar hoort een goede burst zeker bij. Men plaatst alleen iets te snel berichten als men ergens wat opgevangen heeft dat een bewezen goede compound dit jaar zonder kooi komt.

Snap de reactie over die grote mond niet zo. Als Mike nou wat info heeft via een maat/kennis met 3 zaken so what.

Zal niet de 1e keer zijn dat er vanuit een importeur, per ongeluk, verkeerde info is verspreid. Als kmak zegt van met kooi en een winkelier info heeft van niet dan is er daar ergens iets mis gegaan.

Das nu weer rechtgezet blijkbaar.

Kunnen we weer verder?

Back
Bovenaan