Gorilla

moontan

VWC lid
Artikelnummer: DC094
Artikelnaam: Gorilla
Aantal Schoten: 81
Effectomschrijving: 81 schots multishot met gouden staarten die overgaan in blauwe sterren, rode palmen en witte glitters, gevolgd door crackling staarten met crackling effect
Richtprijs: 69,00
Film: Demo Avond 2007
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
wat 'n tempo zeg , werkelijk waar niet normaal , ik kan de bovenstaande reactie ook totaal niet begrijpen , want ik ben het met 'm eens dat hij duur is , maar je krijgt er ook wel 'n abnormaal spektakel voor terug. Het is dat mijn budget het dit jaar niet meer toelaat , maar anders zou ik hem nemen , wat mij betreft is dit een aanrader en niet zo maar eentje .

Laatst bewerkt:
Ik zou resoluut voor meerdere Heavy 3 kiezen als doorlonten niet verboden zou zijn.

Tempo is leuk, effecten zien er leuk uit, maar wat een hoge prijs weer.

En dan noemen ze dit ding ook nog Gorilla. Als Bokito zou weten wat dit ding inhoudt dan breekt hij spontaan weer uit...

Filmpje van de demo avond van schuurmans is in de beginpost geplaatst

Erg apparte combinatie van effecten, die falling leaves en zilveren blinkers. Maar om daar nou +- 70euro voor te betalen?
Sorry ik vind de prijs voor dit product echt veel te hoog, 25 euro er vanaf zou meer op zijn plaats zijn.

Nee niet mijn ding

het filmpje komt niet overeen met de werkelijkheid, had hem namelijk dit jaar en het is eerst paar shots dan ff niks, dan weer paar shots dan ff niks en dan weer paar shots en dan ff niks en dan die finale. maar dat vond ik opzich niet heel erg. anders was ie wel heel snel afgelopen. maar ik vind het een aanrader

Ik hoop het want dan haal ik hem gelijk bij de halfords bij mij om de hoek!

Maar als de folder mag geloven staat hij daar helemaal niet in :sad:

Hoe kom je aan die informatie, dat ze die gaan verkopen?

Ze verkochten geen Diamond Collection meer zei je in een andere topic? :bonk:

En is de folder er al dan dat je weet dat hij er niet in staat?

De assortiment van 2008 is natuurlijk anders als die van 2007

hahaha halfords verkoopt juist wel diamond collection, allen de plaatselijke fietshandel niet meer!
Dat is een andere zaak als halfords!

Net even voor de zekerheid contact gekocht bij mijn plaatselijke halfords!

Het oude assortiment van vorig jaar is niet meer te bestellen bij halfords, dus kortom je kunt alleen maar kiezen wat in de huidige folder staat!

ok dan zat ik waarschijnlijk op een verouderde site.

maar wat dan wel raar is er stonden daar wel producten die nieuw zijn in 2008

Waaaaaaaaaaaaa tou eem jong! In schaarse tijden vreet ik minstens 3 week van dit bedrag! En dat in een oogwenk wegschieten in zulke kleine boeketjes? :frusty: :bonk:

Dit was een van de slechtste cakes bij ons met oud en nieuw.
Zat totaal geen tempo in, kleine boeketjes en de effecten waren zo weg.
Slecht, slecht en nog eens slecht.

sorry dat k dit in dit topic vraag maar ik zie dat de nieuwe paketten van diamond collection niet online staan komt dat nog ?:)

Back
Bovenaan