Gorgeous

Ik heb er 2 van 2011 bij vuurwerkmagazijn gekocht. Ze staan lekker warm boven de kachel, anders krijgen ze het zo koud:D
Ik hoop dat het het verschil maakt, als ze al 'vochtig' zijn.

Dit was de laatste sierpot die ik afstak en ook zeker de mooiste. 40euro vind ik een hoop geld voor één pot, maar deze was het waard. Super mooie grote gouden/roud boeketten die in rap tempo er worden uitgeschoten. Volgend jaar denk ik weer mijn afsluitende sierpot! Had wel de 2010 versie, dus weet niet hoe de 2011 versie presteerde, als die ook zo goed was dan wel iig!

Alle negatieve berichten waren wat mij betreft volledig onterecht. Hier 2 stuks 2011 tegelijk, maximaal gevulde lucht en keiharde dreunen. Ik neem ze zeer zeker dit jaar weer:bye:

Kwalitatief een mooie pot.
Alleen schoot die van mij salvos van 6?
Opzich ook niet verkeerd ,
maar had hem na vorig jaar anders in mijn geheugen staan.

Belachelijk goede cake!! Helaas niet kunnen filmen, niks gisteren doordat het in de avond wat chaotisch was allemaal, maar dit was één van mijn mooiste blokken. 36 shots 500 gram, grote effecten, goede klappen. Stond 100 man buiten waarvoor ik ging afsteken en dit was één van de favorieten van het publiek. Was op een boerderij bij de landingsbanen van Schiphol dus groot open vlakte, moet je nagaan als je deze in de straat afsteekt! Man man volgend jaar 2 stuks graag!

Productiejaar 2011!

hij was echt super, per 2 geschoten, kwam dik boven de treasure islands uit, de ena mooiste cake van de lijn, de earcatcher was het beste per 3 !!

ik vond de treasure island veel vollere effecten hebben, en die van mij schoot ook in salvo's en had geen finale. had eigenlijk meer van deze verwacht

ik vond de treasure island veel vollere effecten hebben, en die van mij schoot ook in salvo's en had geen finale. had eigenlijk meer van deze verwacht

Idem hier. Mijn Gorgeous was bijlange na niet de Gorgeous zoals ik die de afgelopen twee jaar had. Deze nieuwe schoot in salvo's van 6 schoten vlak achter elkaar en daarna een pauze van 1-2 seconden. De boeketten en effecten oogden slordig en minder groot dan voorheen. Nog steeds een leuke bak, maar niet langer gorgeous.

Ik dacht dat ik de 2011 versie had, maar als ik dit zo lees had ik dus nog de oude versie. Hier de foto's van de Gorgeous die ik afgestoken heb:
img8305w.jpg

img8306x.jpg

img8307e.jpg

img8308c.jpg

Is dit de 2011 of de 2010 versie? Want hij was echt geweldig! Heerlijk grote boeketten met felle heldere kleuren en een heerlijk tempo. Had er echt van genoten. Maar ik was eerst ook bang dat hij in salvo's ging schieten, maar dat deed hij niet. Hij was zeker net zo goed als voorgaande jaren dus ik denk dat ik nog de oude versie gehad heb.

Is dit de 2011 of de 2010 versie? Want hij was echt geweldig! Heerlijk grote boeketten met felle heldere kleuren en een heerlijk tempo. Had er echt van genoten. Maar ik was eerst ook bang dat hij in salvo's ging schieten, maar dat deed hij niet. Hij was zeker net zo goed als voorgaande jaren dus ik denk dat ik nog de oude versie gehad heb.

Dit is de 2010 versie. Ik heb een foto van mijn collectie uit 2010 en 2011. Zie post: http://vuurwerkcrew.nl/forum/showpost.php?p=462577&postcount=172

Volgens mij Had ik ook de 2010 versie, dat was iniedergeval een pracht cake. Op film komt deze nog niet half zo goed over wat een super mooi ding!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan