Gorgeous

Gadver wat een negatieve posts over deze cake. Zit er aan te denken om hem 2x te kopen om echt een spektakel te creeëren, maar volgens mij kan dat dus dik tegen gaan vallen.. Iemand nog recente filmpjes?

Als ik jou was zou ik gewoon voor dat geld 3x treasure island halen!

Hoorde van de schieter op de demo dat georgeus nogal vochtig was. Maja is inderdaad iets minder maar veel minder niet. Gewoon lekker bij de kagel zetten als je hem hebt of in warme kamer dan komt het vast goed mensen. ( Niemand iets van de demo,s van vorig jaar geleerd ?

Smillie, zou jij erachter kunnen komen welke versie dit was? 2010/2011?
Door misschien een mailtje te sturen naar het bedrijf/vuurwerkwinkel die schoot?

Dit zou namelijk de doorslag kunnen geven van mijn keuze!
Erg bedankt!

Net weer gezien op een demo, en komt niet in de buurt van het filmpje van Smili. Wees er zeker van dat je dus de 2010 hebt, en koop hem anders gewoon niet.
Ik heb hem besteld in Leiden en heb daar best spijt van.

Ik vind dit dus echt totaal niet goedzo. Ik weet dat je blij kan zijn dat jij hem niet besteld hebt, maar het is gewoon puur zonde dat zoeen top product als de gorgeous wat het altijd is geweest gewoon zo achteruit is gegaan. Ik ben trouwens ook erg benieuwd of er nog filmpjes komen van de demo van bonfireworks die vandaag is geweest.

Hoi allemaal ben nieuw hier maar ik ben wel al een tijd aan het meelezen..

Ik heb deze en nog 2 producten van Bonfire in mn bestelling staan..
Ik hoop dat het allemaal meevalt
Ik heb nuwel geleerd dat ik eerst de demo's moet afwachten voordat ik bestel ;-)

Net weer gezien op een demo, en komt niet in de buurt van het filmpje van Smili. Wees er zeker van dat je dus de 2010 hebt, en koop hem anders gewoon niet.
Ik heb hem besteld in Leiden en heb daar best spijt van.

Kan zomaar zijn dat hij in de straat weer als vanouds presteert.Bon is echt een appart merk kwa constante kwaliteit.Ik hou mijn bestelling ook gewoon zoals het is mocht het tegenvallen,dan komt er dus geen bon hier meer in huis.:rolleyes:

@TLVD Klopt, ik heb hem vorig jaar ook gehad.. maar blijkbaar is bonfireworks op de geldtour.. en niet op klanttevredenheidstour.

Kwintos ik geef je gelijk. Je blijft altijd wel stelletje zeikerds hier hebben. De echte vuurwerk liefhebber die ervaring met Bon Heeft Die weet dat er nogal met de demo,s in vorige jaren ook gedoe was. :) Verder sprak ik een schieter voor demo.s die Bij Mij in de buurt Bon Had geschoten en volgens hem waren de Cakés van 2011 nog wat vochtig en valt het tegen over vorig jaar toen hij op die afstand stond niet tegen. Kwaliteit zou iets minder zijn bij hem maja we zien wel ben voor 90 procent zeker dat het wel goedkomt tijdens oud en nieuw.

Ik heb hier een 2010 versie van gekregen! :) Evenals de wodka blue, die is ook van 2010. Treasure Island is van 2011.. ben benieuwd hoe ze gaan presteren!

de Gorgeous is voor dit jaar al helemaal landelijk uitverkocht
en wordt dit jaar ook niet mee gelevert dus als je hem hebt heb je geluk

Back
Bovenaan