Gorgeous

Bedankt voor de film Pieter.
Gigantisch mooie cake de Gorgeous.
Gisterenavond dan in Rotterdam gezien bij de demo van Vuurwerkmagazijn7kamp.
De film van Pieter zegt genoeg, het is een plaatje, een lust voor het oog.
Als je op 31 -12 een goede cake wil voor je show om af te sluiten moet je deze nemen. Een finale waardig.
Immens grote boeketten, die alsmaar breder en breder worden.
Absolute topper van Bonfireworks

wil even zeggen dat je alles zeer mooi op film zet pigi,ga zo door je bent een aanwinst voor dit forum.zeker weten.

en wat een heerlijke cake zeg gelukkig heb ik deze besteld (zit te twijfelen om er nog een bij te nemen)

Dit blokkie is echt NIET normaal !
Wat een tempo zeg en wat een burst.
Crowns zijn zo immens groot dat je bijna een groothoeklens nodig hebt
om ze te filmen
Met 2 tegelijk heb je echt geweld in de straat.
Ik zeg : POMPEN MET DIE HANDEL!

haha ja dat zeker wel die cake's en als je niet uti kijkt dan krijg je gewoon een keihard brokkie tegen je schouder aan haha
het regende brok stukken:P

Als ik het zo bekijk, dan is hij zelfs nog mooier als op het Chinese filmpje.
25 seconden lang is de lucht volledig gevuld met adembemenende effecten.
Had hem al besteld en ga er zo te zien geen spijt van krijgen.

Ik snap waarom mensen dit een mooi ding vinden, maar mijn smaak is het niet. Ik mis echt kleur in de effecten.

Ik heb hem, en ben er waarnzinnig blij mee. Een goede cake met grote effecten en een lage prijs!

Ik had gelukkig de laatste van de Gorgeous bij vuurwerkland hoogkerk. Was al de eerste verkoopdag uitverkocht, net als de wodka blue en nog een paar andere potten.
Maar erg mooi finalestuk, ben er erg blij mee.

dit was echt 1 van de mooiere cakes die ik had de lucht was echt goed gevuld met een lekkere finale :)

Super cake, lekker veel goud zoals het hoort. De cake zelf is aardig klein maar dat zie je duidelijk niet in de uitwerking! Ook een zeer goed tempo.

Wat is dit toch een prahtige cake. Erg mooie grote gouden boeketten. En de prijs/kwaliteitsverhouding, daar is helemaal niks mis mee. Volgend jaar minimaal 3 haha

Laatst bewerkt:
een geweldige cake. ik heb deze op een demo per 2 gezien en vond de lucht al compleet gevuld. maar toen ik hem per 1 afstak was de lucht ook nog goed gevuld! man wat een goed product is dit echt geweldig dit vond ik de topper van mijn collectie. en wat een ronde effecten kwamen eruit ik had nog nooit zo ronde effecten in consumenten vuurwerk gezien.

Filmpje Gorgeous 2009-2010:

Ongelooflijk wat een beauty van een cake, deze doet zijn naam daadwerkelijk eer aan PRACHTIG !! :cool:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:bye:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan