Thresher
VWC lid
er is een reden waarom er niet gereageerd wordt lijkt mij, als deze of andere producten verbeterd waren dan was dat al lang groots aangekondigd lijkt mij. Ik laat alles van de gbv stal links liggen dit jaar. Al moet ik zeggen dat die snowstorm wel subliem was, weet alleen niet meer welke versie maar dat was de kwaliteit die we willen.Jammer dat er niet gereageerd wordt door o.a. vanderelst over bijvoorbeeld de St8ment Avalanche ( ja is een ander topic maar daar zet hij wel weer een nieuwe productafbeelding in het topic ) welke eerst werd verkocht als "30mm compound" en toen ik deze "30mm compound" tijdens de ophaaldagen had opgehaald stond er "25mm compound" op en waren de tubes ook echt 25mm maar de prijs van die compound was gebaseerd op een 30mm bak .
Zelfde geldt voor deze Gorgeous Blue, ze doen er gewoon even 20 euro bij op de "onlineprijs" maar geven geen duidelijkheid of deze nu verbeterd is t.o.v. afgelopen jaar .. als je de filmpjes die hier iets boven gepost zijn bekijkt, zie je dat het totaal niet overeenkomt met de productfilm vanuit GBV in de startpost van dit topic .
Dit valt mij overigens ook op voor alle andere "nieuwe" GBV / WECO / Evolution / St8ment / Pangu producttopics, nieuwe afbeeldingen, hogere prijzen maar geen duidelijkheid of deze producten nu eindelijk in een kooi zitten want dat maakt blijkbaar toch wel een verschil in vergelijking met deze kooiloze producten .
20 euro erbij in 1 jaar als hij dan niet heel sterk verbeterd is moet je toch even gaan nadenken waar je dan mee bezig bent als importeur
Laatst bewerkt: