Good Wishes

RF JEROEN

VWC lid
goodwishesgroot.jpg

Artikelnummer: RFC 1465
Artikelnaam: Good Wishes
Bruto Gewicht: 800 gram
Netto Kruitgewicht: 112,80 gram
Aantal Schoten: 8
Effectomschrijving: Crackling mines to red w/ crackling
Richtprijs: €9,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt door een moderator:
Vind dit toch wel een hele vette nieuwkomer, menig single shot kost meer als een tientje... Met 4 naast mekaar net als tijdens de demo maakte hij een goede krachtige indruk.
Groet dim

Ik vind het een hele goede singleshot met een brute uitbarsting en een volle mines effect maakt deze tot een zeer gewild product mijns inziens.

Heerlijk die salvo cakes.
Alleen van mij hadden de tubes wel maximaal gevult mogen zijn, dit effect komt toch nog mager over. Erg leuk dat ze er nu mee op de markt komen, maar voor mijn gevoel is er meer uit te halen.

Geen plusje, geen minnetje, of eigenlijk plusje voor het concept. Minnetje voor de effecten.
Meer gram per tube is essentieel in het laten slagen van zo'n product! (hamer, hamer)

Geen plusje, geen minnetje, of eigenlijk plusje voor het concept. Minnetje voor de effecten.
Meer gram per tube is essentieel in het laten slagen van zo'n product! (hamer, hamer)

Dat klopt wel.
Echter zul je dan weer meer moeten neertellen voor het product,Met als resultaat dat men het weer te duur vind.
Men heeft weer iets leuks op de markt weten te brengen wat er nog niet was en dat is altijd weer een verbetering.
En het kan natuurlijk altijd beter of zwaarder,Maar we hebben ook nog wat jaren te gaan qua stookplezier dus elk jaar wat nieuws is toch lekker.

Deze cake bevat (volgens de datasheet) 112,8 gram en 8 schoten. Omgerekend is dat 14,1 gram per schot. Dat is toch echt wel bijna het maximum. Ik vraag me echter af of er werkelijk die hoeveelheid kruit in zit, of dat de Chinezen er stiekem minder in hebben gedaan.
Ik vind het een origineel concept. De uitwerking is bij deze Good Wishes best redelijk. Ik vind hem beter dan de Shaking Times en de Vast Fortune. Nog steeds is deze cake niet geweldig. Hij mist een beetje aan effectgrootte. Het zijn wel veel schoten tegelijk, maar nog steeds is het niet hemelvullend, omdat de boeketten vrij klein zijn. De crackling zelf vind is zeker niet slecht :) die is goed hard.

Van de 'salvo potjes' vond ik dit wel één van de betere. Voornamelijk doordat de crackling dit keer echt wat toevoegt en zorgt voor lekker veel geweld :)

toch wel een concept en daarvoor bestel ik deze en de andere 2 van deze serie denk ik allemaal 2 keer ipv de mines die ik van showtime op me lijstje had .

Niemand slechte ervaringen met deze cake? Bij de Vast Fortune gaven er wat mensen aan dat de shots er vanuit de zijkant uit lijken te schieten.

Heb deze ondertussen eens uitgeprobeerd! De crackling mine vond ik echt heel goed uitgevoerd, maar het boeket (of 8 boeketten) was wat minder groot dan de Shaking Times en Vast Fortune. Alsnog een dikke aanrader!

Back
Bovenaan