Golden Willow + Brocade Crown

Mooie potten,zeker voor het prijskaartje wat er aanhangt.
Filmpje Brocade Crown:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het filmpje van de golden willow:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Edit Filmpje Golden willow toegevoegd.

Laatst bewerkt:
Wat een topblokken blijven dit!
Waarom ben ik zo stom geweest om er maar 1 doosje (2 stuks te halen) van deze schatjes?
Effecten zijn serieus 1 van de grotere die ik heb meegemaakt de laatste jaren uit NL.

Ik vond de Golden Willow en de Brocade Crown ech top!

Heerlijke harde burst met onwijs grote effecten! Heerlijk vol van kleur en ramde lekker door!

Als ze zo mooie prijs blijven houden volgend jaar neem ik ze opzeker weer erbij!

prachtige cake's, werkelijk waar een genot! Tempo is lekker effecten zijn groot, netjes en blijven super hangen! Finale bij beide is werkelijk een finale!

Simpel blok, lekkere effecten en meer als prachtig te noemen!

Dit waren echte topcakes , helaas knalde 1 van de twee Golden Willows voor een groot gedeelte net boven de grond. Buiten dat zijn het echte aanraders in hun prijsklasse.

2 x Golden Willow :
+ YouTube Video

2 x Brocade Crown :
+ YouTube Video

Ja, ik heb ze tot nu toe alleen maar zien staan voor 25 euro per cake.
Ik heb gelukkig van beide cake's 3 stuks.
Dat wordt een mooi goud projectje:).

Beide voor 27€, normaal al een super prijs maar nu... Wat een volle boeketten weer! Mooi mooi mooi:D..

Deze zou ik zo inslaan voor de komende jaren als ze niet meer te krijgen zijn! Wat een super cakes zijn dit, effecten zijn super en en echt een gewels.

De golden willow blijft zo verschikkelijk prachtig. Waar je ook keek de hele lucht was totaal oranje!

Publiek, wat noobs zijn kwa vuurwerk vroeg zelfs de naam van de cake'''s:D

ik heb ze voor 11 euro per stuk gehaald, maar ik zou ze voor 20 euro per stuk nog steeds kopen. Wat een heerlijke bakjes, ik had trouwens alleen de crown versie.

Ik had van beide cake's 3 stuks die ik een goud projectje had verwerkt.
Ze gingen alles 6 bijna tegelijk, wat een spektakel was dat.
Prachtige cakes voor een geweldige prijs.
Ook voor deze geld, die is er dit jaar weer bij.

Brocade crown, 25 euro, hoe kunnen die andere saaie cakes dan zo duur zijn? Zo kan het dus ook, topcake, topprijs, topproduct

Had ze beide dit jaar, en was er zeer tevreden over. Flinke burstknallen met grote effecten en een lekker tempo!

pyro-freak

Ik had dit keer de Golden Willow en de Brocade Crown. Het blijven toppers!
Ik heb ze in een sierproject gestopt samen met de Fusion (ook van Zena) en dit is wat er uit kwam:

+ YouTube Video

Jwtjuh :bye:

Hopelijk nog ergens te krijg dit jaar?

Anyway had de golden willow omdat ik al genoeg brocade cakes had, maar wow wow wow wat een pot is dat! Blijft werkelijk een genot om te aanschouwen!

Waar je ook kijkt in de lucht je ziet alleen maar willows vliegen:D

Back
Bovenaan