Golden Willow + Brocade Crown

Dit jaar voor het eerst cakes van Zena, wow de Golden Willow is mooi. Grote uitwerkingen dit ondanks de wind redelijk bleven hangen met felle harde bursts en een schitterde finale! Pracht cake voor 25 euro.

De Brocade Crown hetzelfde verhaal eigenlijk. De beste 25 euro cakes die ik ooit gezien heb.

Zo, ik vond deze cakes het meest proffesioneelvan alles wat ik had. Beetje lastig uit te leggen waarom:) Verder hebben ze keiharde burst, grote uitwerkingen die lang blijven hangen en een lekker snel tempo.Volgend jaar ga ik denk ik net zo'n project maken als Anthony Bomb, ik denk dat niemand het verschil ziet met echt professioneel vuurwerk.

Zo, ik vond deze cakes het meest proffesioneelvan alles wat ik had. Beetje lastig uit te leggen waarom:) Verder hebben ze keiharde burst, grote uitwerkingen die lang blijven hangen en een lekker snel tempo.Volgend jaar ga ik denk ik net zo'n project maken als Anthony Bomb, ik denk dat niemand het verschil ziet met echt professioneel vuurwerk.

Dit vind ik nou ook, de finale die je in mijn film ziet, die ziet er echt fantastisch uit. Heb er nog 1 bewaard omdat het mistig was.. Volgende jaar zeker weer halen!

Ben een grote fan van de Golden Willow (heb de Brocade Crown helaas niet kunnen scoren dit jaar), het is een absolute topper, ook qua prijs - kwaliteit combinatie.
Met welk budget dan ook; mag je deze niet links laten liggen als je liefhebber van goudeffecten bent.
Komt beslist weer in mijn collectie volgend jaar.

Ik heb de Golden Willow en de Brocade Crown dit jaar ook gehad.
En ik kan er maar één ding over zeggen: Toppers!

Echt waard voor je geld en als je aan deze producten kan komen, laat ze zeker niet links liggen. :)

had de Golden willow en was erg deze was super mooi. heel erg fijn uitgewerkte effecten. de cake schiet zichzelf in een rap tempo leeg wat ook erg vet is. de effecten bleven ook erg lang hangen. volgend jaar waarschijnlijk ook de Brocade Crown erbij. waren gewoon super!

Ik had ze dit jaar ook. Ik heb ze gewoon los geschoten, dit is een financiële keuze. Wat een burstknallen, en wat een boeketten. Het was alleen jammer dat de golden willow niet helemaal tot zijn recht kwam door de mist. Dit waren toch echt wel toppertjes in mijn 16 cakes collectie. Volgend jaar staan ze echt weer op mijn lijstje.
Naast mij waren ze profblokken af aan't steken. Die zijn dus zo'n €135,- per stuk. 3x goudassortiment (ook €135,-!!!) tegelijk blaast zo'n profblok met gemak weg. Zou dat ooit nog wel eens willen doen, maar ja, geld hè!!!

Ik had dit pakket ook een aantal keer. Wat een prachtige cakes. Zoals TenJ al zeggen: tegen het professionele aan! De Golden Willow vond ik net wat mooier dan de Brocade Crown, maar ze waren alle twee meer dan perfect en het geld zeker waard.

Wij hadden 2x brocade crown en 4x golden willow in de finale gestopt.
Het zijn echt toppers! goede burst met een groot effect.

Ze zijn te zien vanaf 1:15.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat mij betreft 1 van de toppers van dit oud&nieuw, allebei een geweldig mooi, breed en heerlijk effect. Prijs/kwaliteit kan gewoon bijna niet beter.

Deze doen het ook erg goed bij het publiek.

Blijven schitterende cakes hoor. Werd ook weer positief verrast vannacht door de harde burst en de grote, heldere effecten.

Back
Bovenaan