Golden Willow + Brocade Crown

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: HOL011
Artikelnaam: Golden Willow + Brocade Crown
Aantal schots:
25
Netto Kruitgewicht: 350 gram
Effectomschrijving:
Brocade crown: Golden tail up to brocade crown
Golden willow: Golden tail up to golden willow
Verpakkingseenheid: 4/2
Prijs: € 24,00 p.s

Laatst bewerkt:
Dit zijn geweldige effecten. hopelijk na woensdag filmpjes waar ik me heerlijk op kan verheugen :D

Geliefde effecten en een mooie prijs voor een 350 grammer.
Ze staan op de schietlijst van a.s. woensdag.
Ik kijk er naar uit.

idd Fred, ik kijk er ook naar uit, alleen dan naar het filmpje, want zal er helaas niet bij kunnen zijn :sad:
Vind btw de wikkel ook erg mooi!

Zijn deze nou 24 euro p.s. of per 2? Dat laatste zou wel te mooi voor woorden zijn namelijk!

Lijken me sowieso wel goede cakes en de labels zien er i.i.g. goed uit.

Zijn deze nou 24 euro p.s. of per 2? Dat laatste zou wel te mooi voor woorden zijn namelijk!

Lijken me sowieso wel goede cakes en de labels zien er i.i.g. goed uit.

Helaas, het is per stuk Rocketfreak! Maar 24 euro per stuk voor een 350 grammer is ook een prima prijs hoor!

Laatst bewerkt:
Is ook zo, 24 euries is niet te duur! Wordt echt moeilijk kiezen dit jaar...Hopen dat de filmpjes een goed beeld gaan geven van de producten van Zena. En niet zo'n vertekend beeld als bij b.v. Broekhoff, stuk of 9 tegelijk :bonk:

de golden willow is ZEKER een SUPER dikke aanrader namens mij en 3xh (geschoten op demo zena mill) voor mij zeker de topcake van de avond.

Prachtige cake die Golden Willow, grote golden willows die lekker de lucht vullen.Met een salvo op het einde van golden willows is dit echt een top pot voor die prijs!

dit was idd de topper in mijn ogen van de avond!
prijs dubbel waard alle bij al heeft de willow mijn voorkeur door de snoei harde burst!

was ook wel mooi maar had een mindere burst dan de andere!
was wel een zeer nette cake die ook zeker de moeite waard is voor die 24e

idd ik heb alle nieuwe producte gefilmt (tevens om e nieuwe cam te teste)
maar deze staat er goed op!
zal hem binnenkort even posten!
anders doet redhead het wel

Vond deze echt er bovenuit steken op de Demo in Milheeze. Prachtig goud en harde bursts, helemaal geweldig!

Ik was ook onder de indruk van deze cake en dan idd de willow versie. Veruit de betere cake van de avond!
Ben helemaal uit regio utreg daar naartoe gereden, kon het niet laten om weer eens wat vuurwerkgeuren tot mij te laten komen!

Back
Bovenaan