Golden Tower *NIEUW 2025*

Mooie grote effecten. Goeie burst lijkt het. En toch heb ik het idee dat er niet zoveel verschil zit in Cake 1 en Cake 2.

Dat maakt het voor mij te weinig variatie om deze erbij te nemen helaas. Moet streng zijn. 😅

Laatst bewerkt:
Helemaal als de omschrijving steeds veranderd, aantal shots,tube size, als je de foto's bekijkt van het product klopt de info gewoon niet?? Dus wat koop of krijg je nu geleverd, voor een toch wel pittige prijs ,en klopt het kruitgewicht dan als enigste wel ?

Sowieso zie je op de foto's cake twee niet terug. Maar dan nog idd... Maar de cakes zelf aanhouden, lijkt me. Wel beetje vage boel als Koala het uit de catalogus haalt en VWfeestje de dummy al heeft en die iets anders laat zien. Maar eerst ns de werkelijkheid afwachten.

Sowieso zie je op de foto's cake twee niet terug. Maar dan nog idd... Maar de cakes zelf aanhouden, lijkt me. Wel beetje vage boel als Koala het uit de catalogus haalt en VWfeestje de dummy al heeft en die iets anders laat zien. Maar eerst ns de werkelijkheid afwachten.

Ik zal de correcte specs even navragen bij Wolff. Dan is die onzekerheid er uit.

Back
Bovenaan