Golden Tarantula

Dat is wel de bedoeling ja, ik heb m vorig jaar voor de zekerheid toch "vast" doorgelont voor de zekerheid, je krijgt er iig lontjes genoeg voor ;) de lontjes die daar zitten branden fel en snel dus in principe zou het goed moeten werken maar had ze toch liever aan elkaar vast zitten.

baal er wel van dat deze hier niet in de omgeving te koop is. (wel jammer want ze hebben voor de rest het complete rubro assortiment) want wat een klasse bak was dit! als je deze voor 100 euro kunt bestellen zeker doen!

Ik had hem ook dit jaar, effecten vond ik een beetje tegen vallen. Alles was relatief laag bij de grond en ook de burst was erg zacht. Het goud zelf was wel mooi vol en bleef lang. Volgend jaar zeker een andere event bak voor mij!

P.s. Moest hem nog wel zelf doorlonten, want zag maar 1 lont zitten.

Ik ben het helaas niet eens met bovenstaande reactie. Wij vonden deze waaiercake prachtig. Goede burst en volle boeketten. Ook een zeer strak tempo. Hierbij het straatfilmpje, vanwege de afstand, circa 20 meter, is de volledige breedte niet goed zichtbaar. Geeft toch een aardige indicatie van deze prachtige Golden Tarantula. Absolute aanrader !!!!!. De golden Tarantula begint na 55 seconden.

Laatst bewerkt:
Ik vind deze bak echt wel okay, goede waaiers, goed tempo, volle lucht en hij valt niet stil. Zag hem ( Incredible Super Fan Box ) net te koop staan voor € 86,00. Even door sparen hier en dan denk ik wel dat ik hem er bij neem.

Back
Bovenaan