Golden Sky Palm

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
1img_8257__6.jpg

Artikelnummer: SL83
Artikelnaam: Golden Sky Palm
Kruitinhoud: 200 gram
Aantal Schoten: 12 Schots
Effectomschrijving: 9 schoten van parelgroene glitters in combinatie met diepblauwe sterren. 3 schoten 'Silver crown with crackling stars' zorgen voor een spectaculaire finale.
Richtprijs: €...
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nieuwe productfilm 2011.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt erg goed vind ik, deze cake wil ik wel in me collectie. Blauw en groen vind ik zoiezo wel mooi in vuurwerk.
De laatste 3 schoten gaan tegelijk denk ik, wel een leuke finale denk ik?

Neen, 15 gram is de maximale tube inhoud.
Waarschijnlijk bedoelen ze met 200 gram, de catogorie 200 gram :wink:.
Hetzelfde als een hoop 500 gram cakes niet meer hebben kunnen hebben dan 375 gram.

:bye:

Ook deze cake is te zien in het inmiddels beruchte Shogun demo filmpje. Het zijn de cakes, die als eerste geschoten worden (feel the heat). en als je dan nog even de film laat lopen, zie je wat het effect is als je een karton of wat Rocket Boom pijlen tegelijkertijd de lucht in jast. Ik zou zeggen: Edwin van de Zevenkamp, sla maar een boel van deze pijlen in, want dit wil ik als finale van m'n consumentenshowtje.

super pot gewoon echt heel mooi, de effecten komen mooi naar je toe en het uiterlijk van de pot is niet verkeerd!

Aanvulling voor startpost

Artikelnummer: SL83
Artikelnaam: Golden Sky Palm
Afmeting: Ø190x175 mm
Bruto Gewicht: 2750 Gram
Netto Kruitgewicht: 191 Gram
Aantal Schoten: 9 Schoten
Effectomschrijving: 9 schoten van parelgroene glitters in combinatie met diepblauwe sterren. 3 schoten 'silver crown with crackling stars' zorgen voor een spectaculaire finale
Effecthoogte: 30 Meter
Tijdsduur: 30 Seconden
Kartoneenheid: 8/1
Richtprijs: €21,95

Back
Bovenaan