LsDre
VWC lid
Ah kijk, het word aangeboden als 'flowerbeds' waar ik hele andere gedachtes bij heb en later zie ik idd cakeboxen staan vandaar mijn verwarring.Is geen compound, zijn 2 cakes.. Daarom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ah kijk, het word aangeboden als 'flowerbeds' waar ik hele andere gedachtes bij heb en later zie ik idd cakeboxen staan vandaar mijn verwarring.Is geen compound, zijn 2 cakes.. Daarom.
Niet slecht hoor, voor 30-35 euro zou ik deze wel bestellenIk heb de Salvo Star in de vrije verkoop meegenomen voor 45 euro. Leuk blokje maar voor 45 euro wel wat aan de dure kant, voor 35-40 euro zou dit een prima blokje zijn geweest. Echter geen spijt van dat ik deze heb meegenomen...
Klopt, maar die is in de losse verkoop ook wel wat duurder dan 45 euro...100 shots turbo display is veel beter zo te zien..
Dat klopt dan ook wel weer.. Daarom doe ik geen losse verkoop hahaKlopt, maar die is in de losse verkoop ook wel wat duurder dan 45 euro...
Haha snap ik, voor mij was het ook een impuls aankoop.Dat klopt dan ook wel weer.. Daarom doe ik geen losse verkoop haha