Golden Hero

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 1710
Artikelnaam: Golden Hero
Bruto Gewicht: 586 gram
Netto Kruitgewicht: 202 Gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: Ga voor goud! Goedkoopste 36 shots cake van Nederland met gouden palmen.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Afmetingen:
Kartoninhoud: 18/1
Richtprijs: volgt

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1710_geisha_golden_hero_vuurwerkmania_copy.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
wat een rommel :(
ik had er 11 en per bombette zater er wel 3 gouden tails in :(
de flopper van de nacht

Deze cake had ik niet zo'n hoge verwachtingen van maar heeft zichzelf goed bewezen. Niet de grootste burst, maar door het hoge en wat variërend tempo een heerlijke chaos en gaat daarnaast ook lekker lang door. Voor een prima prijsje kunnen meepakken en dit jaar weer van de partij. Snap niet dat er zo weinig animo voor is of slechte ervaringen mee zijn geweest?

Deze cake had ik niet zo'n hoge verwachtingen van maar heeft zichzelf goed bewezen. Niet de grootste burst, maar door het hoge en wat variërend tempo een heerlijke chaos en gaat daarnaast ook lekker lang door. Voor een prima prijsje kunnen meepakken en dit jaar weer van de partij. Snap niet dat er zo weinig animo voor is of slechte ervaringen mee zijn geweest?

Ziet er prima uit anders

Niet de grootste effecten, maar dat kan je van die innimini buisjes ook niet verwachten. En tot mijn stomme verbazing hield ie zich nog redelijk goed met de wind die hier stond (5bft.) Zou ik hem zelf aanschaffen (bij een doorgeschoven bestelling gekregen), misschien voor de freakprijzen 2020/2021. Met de huidige prijsontwikkeling zeker niet.

Back
Bovenaan