Golden Dust

Koala

VWC lid
Artikelnummer: RWV8136
Artikelnaam: Golden Dust
Bruto Gewicht: 3,5 kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 102 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €119,50

5ebf81bc6d532432719709.png

Nog geen video beschikbaar

Valt wel op dat er veel overbodige lucht in deze box zit, vraag mij echt af waarom .....

Valt wel op dat er veel overbodige lucht in deze box zit, vraag mij echt af waarom .....

Omdat het niet zo'n grote box is als sommigen nu denken. Bruto weegt dit doosje maar 3,5KG volgens de startpost. Bruto, dus dat is niet het kruitgewicht. De meeste cakes wegen bruto rond de 2 a 2,5KG. Het is wss maar een klein doosje en in werkelijkheid is die tussenruimte die je zit dus eerder millimeter- dan centimeterwerk.

Omdat het niet zo'n grote box is als sommigen nu denken. Bruto weegt dit doosje maar 3,5KG volgens de startpost. Bruto, dus dat is niet het kruitgewicht. De meeste cakes wegen bruto rond de 2 a 2,5KG. Het is wss maar een klein doosje en in werkelijkheid is die tussenruimte die je zit dus eerder millimeter- dan centimeterwerk.

Ik denk dat de doos gewoon heel licht is, en de realiteit is dat hij veel lucht bevat. Op de foto kun je echt wel zien dat dit geen mm werk is qua tussenruimte.
Maar de 3,5 bruto gewicht lijkt mij ook niet te kloppen, want dan houd je netto weinig over". En dat voor de adviesprijs van 119 euro :bonk:

Ik denk dat de doos gewoon heel licht is, en de realiteit is dat hij veel lucht bevat. Op de foto kun je echt wel zien dat dit geen mm werk is qua tussenruimte.
Maar de 3,5 bruto gewicht lijkt mij ook niet te kloppen, want dan houd je netto weinig over". En dat voor de adviesprijs van 119 euro :bonk:

Nou ja, wordt voor maar een paar tientjes verkocht dus ik denk dat je de verwachtingen echt wat bij moet stellen en het simpelweg een kein doosje is dat zwaar uitvergroot op de afbeelding staat... :wink:

De ruimtes er tussen lijken net zo groot als de tubes, dus als het echt een klein doosje is, zijn dit dan 16mm buisjes?

Lijkt meer alsof ze hiermee dezelfde kant op willen gaan als 100 shots blokjes zoals Tristar.. golden willow,terminator,king dreams ed..

Back
Bovenaan