Golden Dreams

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 4508
Artikelnaam: Golden Dreams
Bruto Gewicht: 2,125 kg
Netto Kruitgewicht: 273 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: De Golden Dreams veranderd de lucht in een ware goudregen. Gouden willows worden afgewisseld met gouden palmen en zeer felle blinkers hoog in de lucht. Als toetje schiet deze 25 schots cake nog eens een mega finale salvo de lucht in!
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 8/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €32,99

Golden dreams.PNG

Laatst bewerkt:
Hmmm je moet goed kijken om de willows en de palmen te kunnen onderscheiden. Ik vind het iig een belabberde cake.

Deze net gezien op de demo in Eemnes.
Ik kan nog niet echt wennen aan de huidige prijzen, maar voor Cafferata valt het eigenlijk nog wel mee ook.
En als dit geen sample was is de Golden Dreams voor 25 mm een prima cake.
Goed gevulde boeketten en harde burst!

Ik deel de mening van Cass. Deze kwam in Den Hoorn ook best prima uit de verf. Goede klappen en prima boeketten. Prijstechnisch niet verkeerd.

Deze afgelopen weekend mogen aanschouwen bij Vesta Vuurwerk te Roosendaal. Deze sprong er toch wel uit tussen de geschoten cakes < 65 Euro.

Presteerde best aardig voor 25mm

Zeker een mooie cake, maar de effecten zijn wel heel snel ween dat is jammer. Waaide het daar hard, zo te zien valt hetbest mee ?

Zeker een mooie cake, maar de effecten zijn wel heel snel ween dat is jammer. Waaide het daar hard, zo te zien valt hetbest mee ?

Ik snap wat je bedoelt, ik was er zelf ook bij in Roosendaal en vond dit de beste losse cake die ze hebben geschoten.

Het verdwijnen van de effecten vond ik persoonlijk meevallen, maar echt lang blijven hangen deed het ook niet, Beetje een middenklasser in zijn soort denk ik want heb zeker slechtere gezien.

Ik snap wat je bedoelt, ik was er zelf ook bij in Roosendaal en vond dit de beste losse cake die ze hebben geschoten.

Het verdwijnen van de effecten vond ik persoonlijk meevallen, maar echt lang blijven hangen deed het ook niet, Beetje een middenklasser in zijn soort denk ik want heb zeker slechtere gezien.

Ik heb hem in Den Hoorn mogen aanschouwen en vond hem daar best redelijk okay, echter stond daar meer wind waardoor je hem niet echt goed kon beoordelen. De burst vond ik niet echt bijzonder.

Ik heb hem in Den Hoorn mogen aanschouwen en vond hem daar best redelijk okay, echter stond daar meer wind waardoor je hem niet echt goed kon beoordelen. De burst vond ik niet echt bijzonder.

Maar ten opzichte van de andere losse producten? Toch wel een van de betere die avond toch
Het blaast je zeker niet omver natuurlijk maar slecht was die zeker niet

Back
Bovenaan