Golden Dream

Golden Dream compilatie is een klein beetje veranderd... Heb er een China Red compilatie van gemaakt. maar de Golden dream hier zeker in verwerkt. DER HAMMER wel bekend bij iedereen en daarna ook een golden dream als vergelijking. Ik zelf kies voor de Golden Dream. Maar dat is misschien een persoonlijke mening haha.
Het kan zijn dat je hem nog niet op 1080 kan afspelen omdat hij er pas echt net op staat haha.

Hierbij de film:

Gvd man, dit is echt een van de beste compilaties die ik in lange tijd gezien heb :holland:

Gvd man, dit is echt een van de beste compilaties die ik in lange tijd gezien heb :holland:
Kijk daar doen we het voor!!! Deze is even snel in een half uur in elkaar gezet! Dit is echt een heel klein deel van:handsup: de China Red producten die ik laat zien. Kijk maar vast uit naar september dan komt het echte werk kwa compilaties online! Maar super bedankt!

Hierbij de film:

Met de Golden Dream had ik al een goede ervaring en heb hem daarom weer besteld, de Pig was voor mij onbekend, maar ben blij dat ik hem er dit jaar bij heb. Zeker als ik hem hier op je filmpje zie schitteren. Grote kans dat ik er bij de volgende actie nog eentje bij bestel :angel:

Waarom hoor je niks van deze cake?! Zelf heb ik deze 4x gehad dit jaar! Als iemand mij een blok kan laten zien die hier aan kan tippen met het zelfde kaliber en het zelfde aantal shots voor z'n perfecte prijs, ik ben benieuwd! Persoonlijk is dit wel echt één van mijn favoriete cakes! Hierbij mijn eerste film van de Golden Dream! :thumbsup:

Wat maakt het btw dat je deze een beetje prof vindt ogen? De harde burst?

Voor iemand die beiden geschoten heeft, deze burst/boeketgrootte beter dan de pig cake?

Laatst bewerkt:
Ik heb beide geschoten een aantal jaar geleden. Ik had denk ik de maandag ochtend productie van de golden dream, het was echt helemaal niks. Pig was veel beter

Ik heb beide geschoten een aantal jaar geleden. Ik had denk ik de maandag ochtend productie van de golden dream, het was echt helemaal niks. Pig was veel beter
Ik vind het lastig, pig heeft minder schoten en meer kruit per schot dus je zou denken meer kwaliteit, is stukken goedkoper en telt ook mee
voor gratis vuurwerk, maar in dit topic is men zo idioot lovend over deze cake dat t erg lastig wordt haha

Met deze cake weet china red toch wel wat leuks weg te zetten. 500 grammer met behoorlijk wat schoten, daardoor geen hoog kruit gehalte per shot, maar desondanks toch een leuke cake.

Hier precies hetzelfde met de golden dream.
De eerste keer dat ik hem had was die bizar goed.
2e jaar dus weer hoge verwachting en dat was me toch een tegenvaller...
Flink achteruit gegaan dus of meerdere 'maandagmorgen' versies.

Back
Bovenaan