Gold willow cracker

Vind deze persoonlijk veel gaver zonder de salvo's en heb er daarom ook 1 besteld in de hoop dat hij geen salvo's heeft :D!

Ik heb em juist besteld in de hoop dat hij in salvo's gaat schieten, het geluk zit aan jou kant:wink:.

Ondanks dat gaat deze alsnog in 2018 de lucht in:).

Ik heb em juist besteld in de hoop dat hij in salvo's gaat schieten, het geluk zit aan jou kant:wink:.

Ondanks dat gaat deze alsnog in 2018 de lucht in:).

Laat je hem op 'magische wijze' toch 2x zo snel gaan. Met een beetje geluk heb je dan steeds salvo's van 2 ;).

Ging trager dan op de filmpjes die dealers gebruiken. Maar net als sneaky eyes, Coco bleu, O.a heeft ook deze gewoon weer heerlijke boeketen.
wat wel te horen is op de filmpje van me kameraden en mij xD

Naast de Green Flashing en de Elements of Fire vond ik dit ook echt een topper als losse cake!
In de film per 2 geschoten.

Haha wauw. Was even door mijn kanaal aan het spitten om te zien welke video's ik nog niet in topic had gezet. Deze cake is daar een van. Bedankt voor het posten.

Leuke bak! Zou persoonlijk anderen kiezsen uit de serie, maar hij is toch wel aardig uitgewerkt hoor. 2 stuks was een prima idee :)

Zo dan, wat een dikkecake. Mooi ook die mine bij elk schot! Mooi op film gezet!

Hele mooie cake, de gehele profire lijn is geweldig, mijn favoriete cakes. Behalve de waterfalls. Die mines in de Nederlandse cakes vindt ik juist een afknapper. Maar dat is mijn mening.

Waanzinnige cake dit!

Als onderdeel van een zelf samengesteld Evo-blokje:
- Willows in Color
- Diamonds in Gold
- Golden Willow Cracker
- Crackling Willows

Back
Bovenaan